MuscleMeat

Het bestel-in-UK-ervaringen topic

Zojuist een order geplaatst bij predatornutrition ben benieuwd... Overigends betaald met paypal.

Dinsdag besteld bij predator , vandaag al in huis. Super snelle levering!

2 weken besteld bij bulkpowders, vandaag pas hier !! Fuu

Wat zijn de ervaringen met de banaan - cookies whey van bulkpowders/myprotein?
mvg,
Uwe

Banaan was lekker. Ben bijna door 2,5 kilo heen en verveelt niet. De aardbei is minder.
Ik zou graag van anderen horen hoe de andere smaken hen bevielen. Ik ga de volgende keer voor banaan en choc cookies denk ik.

Vandaag weer 20 kilo pakket van Myprotein ontvangen.

5 kg gemalen havermout
4.5 kg whey
2x 5 lbs milk protein

En nog wat groene thee extract, guarana en bcaa's

Kost geen drol, I love it.

jongens als ik nou 5kilo whey bestel van bulkpowder, hoeveel betaal ik bezorgkosten?

dat als je 20 kg besteld je er erg op wint:p
10 kg whey
10 kg havermout....

en zelfs als je 5 kg bestald is dat 35 pond + 9 pond, dat maakt ongeveer 50 europ voor 5 kh whey. das nog steeds niet erg duur...

Het voordeel heb je pas vanaf 20kg.

zelfs op 5 kg heb je al voordeel. als je kijkt naar de goekdoopste wheys die zijn hier ook 50 euro voor 5 kg, bij sportfood en xxl. dus je betaald dezelfde prijs, ga je hoger in kg dan heb je wle meer en meer voordeel.

zelfs op 5 kg heb je al voordeel. als je kijkt naar de goekdoopste wheys die zijn hier ook 50 euro voor 5 kg, bij sportfood en xxl. dus je betaald dezelfde prijs, ga je hoger in kg dan heb je wle meer en meer voordeel.

Jup klinkt allemaal heel mooi. Alleen jammer dat het alleen concentraat is wat ze met smaak verkopen, want de isolaat is ook niet duur!

Is er bij Powermyself nog steeds gemiereneuk met het paypal betalen? Zie het anders niet meer staan op de site.

Net een leuke bestelling gedaan bij Powermyself. ben benieuwd ;)

EPH 25+ besteld bij powermyself, vrijdag besteld, donderdag erna in huis, keurige service, snelle mails terug ook!

EPH 25+ besteld bij powermyself, vrijdag besteld, donderdag erna in huis, keurige service, snelle mails terug ook!

Netjes.

Ik ben er benieuwd naar Eph 25+ ga je ergens je bevindingen posten?
Hij is alleen nu niet meer te bestellen bij powermyself.

Afgelopen vrijdag besteld en hij staat nog steeds op New order. Betaling is vrijdag gelijk gedaan, maar nog niet verzonden??

Netjes.

Ik ben er benieuwd naar Eph 25+ ga je ergens je bevindingen posten?
Hij is alleen nu niet meer te bestellen bij powermyself.

Dat was met de Diamond ECA ook, had even een mail gestuurd, schijnbaar zijn er momenteel problemen om de producten te maken. Twee dagen later hadden ze die echter alweer dus...

EPH tot nu toe lekker, in combi met 4x cardio, voel me er goed op, niet dat opgefokte gevoel van de oude stackers, was ik toen wel bang voor. Enige "bijwerking", iig het valt op, is dat de acne opeens hard is toegeslagen. Of het door de EPH komt, kan er niks over vinden, tis wel erg toevallig iig.

Terug
Naar boven