MuscleMeat

Het bestel-in-UK-ervaringen topic

jep

Wat zijn de ervaringen met de banaan - cookies whey van bulkpowders/myprotein?
mvg,
Uwe

Edit

Laatst bewerkt:
Site doet het niet?

staat al genoemd in dit topic. powermyself.com

Vandaag binnen: 2 potjes eca en nog wat meuk. Free samples en shaker van powermyself.com. Iets meer dan een weekje, maar alles netjes bezorgd.

Beterz, hoelang heb je moeten wachten van betaling tot levering bij jouw thuis?

@z1000
Ik had vorige keer ook in het weekend besteld, ze verwerken geen bestellingen in het weekend. Maandag middag was het dispatched en vrijdag in huis.

@all
Misschien ben ik wat paranoia maar ik vind het niet zo slim om een shop te noemen samen met producten die eigenlijk niet ingevoerd mogen worden. De naam van de shop staat ook op de verpakking. Los van of dat wel of niet toegestaan is op DBB lijkt mij het niet zo handig. Wie wil er nu controle uitlokken?

Beterz, hoelang heb je moeten wachten van betaling tot levering bij jouw thuis?
9 dagen

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

@z1000
Ik had vorige keer ook in het weekend besteld, ze verwerken geen bestellingen in het weekend. Maandag middag was het dispatched en vrijdag in huis.

@all
Misschien ben ik wat paranoia maar ik vind het niet zo slim om een shop te noemen samen met producten die eigenlijk niet ingevoerd mogen worden. De naam van de shop staat ook op de verpakking. Los van of dat wel of niet toegestaan is op DBB lijkt mij het niet zo handig. Wie wil er nu controle uitlokken?

ALs het een uit de EU shop was OK, maar binnen de EU is er geen controle. Welke shop dan ook :P

ALs het een uit de EU shop was OK, maar binnen de EU is er geen controle. Welke shop dan ook :P

http://en.wikipedia.org/wiki/Schengen_Agreement UK is hier geen lid van geen vrijhandelszone dus voor mensen en goederen. Het is dus niet zo als de VS maar er is wel controle mogelijkheid. En waarom als een dames theekransje dan heel gedetailleerd alle bronnen van PH uit de UK bespreken ??? Het is toegestaan blijkbaar op dbb maar ik vind het niet zo handig en onnodig ook want iedereen kan zijn weg wel vinden inmiddels.

http://en.wikipedia.org/wiki/Schengen_Agreement UK is hier geen lid van geen vrijhandelszone dus voor mensen en goederen. Het is dus niet zo als de VS maar er is wel controle mogelijkheid. En waarom als een dames theekransje dan heel gedetailleerd alle bronnen van PH uit de UK bespreken ??? Het is toegestaan blijkbaar op dbb maar ik vind het niet zo handig en onnodig ook want iedereen kan zijn weg wel vinden inmiddels.

Als je de topics op dit forum doorleest kan blijkbaar 80% van de bezoekers zijn weg nog niet vinden. Blijft natuurlijk de vraag of zij het dan waard zijn om het wel te weten :D. Nu vind ik trouwens het quoten van wikipedia ook een kwalijke zaak. Iedereen kan troep op wikipedia posten en zolang niemand het corrigeert blijft troep er dus gewoon op staan.

nu had ik gisteren wat besteld bij www.powermyself.com.
Krijg vandaag een mailtje dat order geprocessed is. Echter merk ik vandaag dat hun site offline is. Moet ik mij zorgen maken?

Ik ben ermee genokt, kocht voorheen echt veel via internet in UK maar vooral ook kleding en andere crap.
3 maanden geleden is er voor 800 euri fraude gepleegd met mn card, wel alles terug gekregen na 2 maanden maar voor mij ff zo min mogelijk creditcard transacties...

Paypal ftw.

iemand nog 10 kg whey instant van BP hebben? zie mijn sig

Terug
Naar boven