XXL Nutrition

Het bestel-in-UK-ervaringen topic

Dat was met de Diamond ECA ook, had even een mail gestuurd, schijnbaar zijn er momenteel problemen om de producten te maken. Twee dagen later hadden ze die echter alweer dus...

EPH tot nu toe lekker, in combi met 4x cardio, voel me er goed op, niet dat opgefokte gevoel van de oude stackers, was ik toen wel bang voor. Enige "bijwerking", iig het valt op, is dat de acne opeens hard is toegeslagen. Of het door de EPH komt, kan er niks over vinden, tis wel erg toevallig iig.

Hey bedankt voor je antwoord ;)

Weet je toevallig ook iets over die levertijd? Er staat momenteel nog steeds New bij order. Heb afgelopen vrijdag betaald + besteld.

Het duurde hier een week, verzending was vrij snel, geloof op de maandag al meteen, anders gewoon even mailen, ik kreeg iig binnen 30min een concreet antwoord terug

Heb ze even gemailt :) maar even afwachten ;)

Je weet het maar nooit

Heb vanochtend heel netjes bericht van ze gehad en het schijnt dat er een "bank holiday weekend" was dus gister is er niks weggegaan en vandaag asap word het opgestuurd en heb ik het zo snel mogelijk! :)

Wel hele nette service met snel bericht ;)

update: krijg net een mail dat die is verzonden! :)

Laatst bewerkt:
Heb hem vanmorgen pas binnen gekregen ;)

Netjes verpakt en natuurlijk het potje :D

Morgen maar 1tje proberen

heeft iemand even een kortingscode voor bulkpowders?

dank

Kent iemand de site www.leanmachines.co.uk ? wat zijn de ervaringen hier mee? ik ben van plan om daar Diamond Labs ECA 30+ (60 Caps) te bestellen voor Price: £19.49 dat is de goedkoopste die ik ben tegen gekomen.

Kent iemand de site www.leanmachines.co.uk ? wat zijn de ervaringen hier mee? ik ben van plan om daar Diamond Labs ECA 30+ (60 Caps) te bestellen voor Price: £19.49 dat is de goedkoopste die ik ben tegen gekomen.

Ik ken de site niet, heb er dus geen ervaringen mee. Maar het lijkt mij een kleine webshop met ziet zo een grote stock. Ben je zeker dat ze ook naar de benelux versturen en tegen welke prijzen.

Ik zou gewoon bij een webshop blijven waar mensen hier al positieve ervaringen hebben. Voor ECA zou dat powermyself zijn.
Misschien dat ze bij bodyactive-online ook wel ECA hebben, dat weet ik niet zeker. Daar heb ik zelf wel eens iets besteld en na 2of3dagen had ik het in huis.

Oke bedankt:)
Ik heb gelezen dat het bestellen via Paypal bij Powermyself niet meer mogelijk is omdat PayPal bij hun moeilijk doet:( en ik kan alleen via Paypal betalen,weet je hier iets meer over?

Oke bedankt:)
Ik heb gelezen dat het bestellen via Paypal bij Powermyself niet meer mogelijk is omdat PayPal bij hun moeilijk doet:( en ik kan alleen via Paypal betalen,weet je hier iets meer over?

Ik heb 2 weken geleden gewoon met Paypal betaald en dit netjes ontvangen. Naar mij weten is dat allemaal oud nieuws en zijn ze alweer bijgedraaid en is het gewoon weer mogelijk.

Oke super:d bedankt voor de info,dan ga ik er volgende week een potje bestellen:)

Wat zijn de ervaringen met bulkpowders.co.uk?
Hoe is de kwaliteit van de producten?

Ik ben op zoek naar een goedkope weight gainer.. als ik alle NL shops vergelijk, komt de goedkoopste (en minst kwalitatieve) aan 80 euro voor 10kg.

In de UK shops zie ik nergens weight gainers staan? Echter de prijs voor 5kg instant oats, en 5kg milk protein concentrate is +-72 euro zonder verzending. Ik bekom dan wel een kwalitatief betere gainer als ik ze vermeng...

Hoe lossen jullie de afwezigheid van weight gainers op deze sites op?

Ik ben op zoek naar een goedkope weight gainer.. als ik alle NL shops vergelijk, komt de goedkoopste (en minst kwalitatieve) aan 80 euro voor 10kg.

In de UK shops zie ik nergens weight gainers staan? Echter de prijs voor 5kg instant oats, en 5kg milk protein concentrate is +-72 euro zonder verzending. Ik bekom dan wel een kwalitatief betere gainer als ik ze vermeng...

Hoe lossen jullie de afwezigheid van weight gainers op deze sites op?

zoals je zelf zegt we stellen ze zelf samen;)
oats een of meerdere type eiwitten en een of andere snelle suiker als je dat wilt (hinong dextrose)

moet je via paypal betalen als je spullen van myprotein bijvoorbeeld wil kopen of is ideal ook goed?

moet je via paypal betalen als je spullen van myprotein bijvoorbeeld wil kopen of is ideal ook goed?

Hangt van de site af. De betalingsmogelijkheden staan er gewoon vermeld.
Bij myprotein kan je niet met paypal betalen, denk ik. Bij bulkpowders bijv. wel.

Na twee weken nog altijd niets ontvangen, dankzij de belgische post. Die is nl zo ziek als het (on)land zelf!!! overigens krijg ik van diezelfde post niet de minste medewerking. heb hen het nr van de aangetekende zending al gevraagd evenals het adres naar waar ze mijn pakje hebben doorgestuurd. als je nu denkt dat ik daar al iets over te weten ben gekomen? noegabollen!!! bij predator nutrition zijn ze vooralsnog niet van plan de zending opnieuw te versturen.

Terug
Naar boven