XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Count me in for Defqon! Eerste keer voor mij dit jaar, mijn maten zijn allemaal al meerdere keren geweest (buiten 1 iemand die nu ook meegaat). Geen idee wat me te wachten staat. Ben al lang niet meer naar hardstyle/hardcore feesten geweest, laatste tijd krijg ik mijn maten eindelijk mee naar techno en house :) Maar toen ze me vroegen of ik meeging naar defqon kon ik geen nee zeggen. De donderdag voor defqon haal ik (normaal gezien) mijn diploma, afgestudeerd aan de unief! :D
Edit: ow ja, in juli ook naar Balaton sound en het tweede weekend van TML ga ik op zaterdag

Count me in for Defqon! Eerste keer voor mij dit jaar, mijn maten zijn allemaal al meerdere keren geweest (buiten 1 iemand die nu ook meegaat). Geen idee wat me te wachten staat. Ben al lang niet meer naar hardstyle/hardcore feesten geweest, laatste tijd krijg ik mijn maten eindelijk mee naar techno en house :) Maar toen ze me vroegen of ik meeging naar defqon kon ik geen nee zeggen. De donderdag voor defqon haal ik (normaal gezien) mijn diploma, afgestudeerd aan de unief! :D
Edit: ow ja, in juli ook naar Balaton sound en het tweede weekend van TML ga ik op zaterdag

Toppie! Zie ik je dan :D

Had wel verwacht dat er stuk meer naar Extrema zouden gaan.

The Qontinent staat btw nog niet op het lijstje.

2de weekend TML checking in!

mensen die naar werchter/ dour gaan

Nog mensen die een WEEKEND gaan knallen op defqon??

aan de emporium lijst te zien denk ik niet dat er veel mensen op intents zijn volgende zaterdag?

Ben ook IN bij Zomerkriebels 5 juli. Weet dat er nog een aantal dbb'ers gaan dus die kan ook wel worden toegevoegd aan de OP.

Iemand intents festival volgende week?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.093
Emporiummm!
Weer ziet er vooralsnog perfect uit.. 20gr zon.. Maar ik durf niet meer te kijken tot donderdag denk ik :o

• #2.095
Intents ook maar even toegevoegd aan de op :)

Aanwezig op Mysteryland op 23 aug :)

HOH is een week later man ;)
Maar dat gaat hem ook niet worden voor mij. Vind 5-6 fests wel genoeg, moet ook nog op vakantie he :D

Disregard vacation, acquire HOH :P

Enfin nog 2 weekjes HOH. Knalleng :cool: Daarna Dominator, daarna Tomorrowland, daarna Decibel :P

• #2.098
Nou Dominator is dezelfde datum als het eerste weekend dus ik heb vanzelfsprekend het tweede weekend :P

• #2.100
Terug
Naar boven