MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

btw, het zijn geen festivals. Maar iemand die 21 augustus naar Zebrahead (013) of 26 november naar Hollywood undead (melkweg) gaat ?

Defqon weer lekker veel kans op regen. Gewoon elk jaar raak volgens mij sinds ze naar die k*t vercrackte locatie zijn verhuist. Almere Strand was gewoon baaaaas en elk jaar mooi :o

Defqon weer lekker veel kans op regen. Gewoon elk jaar raak volgens mij sinds ze naar die k*t vercrackte locatie zijn verhuist. Almere Strand was gewoon baaaaas en elk jaar mooi :o

Nu is eigenlijk gewoon een ander feest met dezelfde naam..... Defqon was vroeger echt baas idd.

Zit zelf nog te twijfelen om naar Q-base te gaan :D

Kaartjes binnen voor A DAY AT THE PARK!!!
(amsterdamse bos)

Heeerlijke line-up :)

Almere strand was mooier ja maar het camping sfeertje nu is ook wel legendarisch.

Ach joh, oude schoenen aan en niet teveel nadenken toch :D

Terug
Naar boven