MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Hoppaaaaaaa!

Jeetje, dat ik dat weer heb overleefd. Wat een prachtfeest. Ging een rondje lopen, even dansen en toen ging de muziek al uit. Wtf...

zomerkriebels?

Day at the park?

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.367
- HillR

- Punjab

- Euphorea

- Marieke

- Lm7790

- boterham

- martyyn

- Vinnievince

- Alainie

- Dennisopjerooiebeeld

Pb even je nrs van diegene waar ik t nog niet van heb.. Maak ik een groepsapp aan vast :) weekje voorpret voor de liefhebbers :D

ben ik de enige boven de 12%+?

• Like
Jeetje, dat ik dat weer heb overleefd. Wat een prachtfeest. Ging een rondje lopen, even dansen en toen ging de muziek al uit. Wtf...

Ja was goed he, staat me nog wel bij dat Mills en Speedy J een wereld set hebben gegeven.

• Like
Defqon was een superfeest en wat mij betreft staat ie weer op de agenda voor volgend jaar.
Muziek bij de main vond ik wat tam maar ik hou van t hardere werk wat bij de andere stages prima was geregeld.
Er hing echt een gezellige sfeer.

Ahhhh Defqon

Wat een weekend.

Defqon was een superfeest en wat mij betreft staat ie weer op de agenda voor volgend jaar.
Muziek bij de main vond ik wat tam maar ik hou van t hardere werk wat bij de andere stages prima was geregeld.
Er hing echt een gezellige sfeer.

Je hebt iig goed weer gehad :p

Nog mensen naar Welcome to the future?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.379
Al die slappe hap techno feestjes :p WTTF, ADATP.. :o
Maar nee, mss volgend jaar maar weer x naar AwakeFest! Die tenten die ze daar hebben alleen al zijn zo vet :D Dat was echt iets dat ik dacht toen ik foto's voorbij zach komen.. Ojah damn!

Wil ook wel eens naar Awake toe ligt hier pal naast. Niet echt m'n muziek maar wellicht als ik koekwaus ben :o

Terug
Naar boven