MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Next: Last world (Belgie) & Dominator.. en misschien dance boulevard

Decibel gaan we ook :D

Last World, Dominator, Qontinent, Decibel -> dat zijn ze voor mij

Morgen Defqon!
Persoonlijke timetable inmiddels al 3x gewijzigd.. vardomma

Jaja Defqon haha en kijk is naar buiten wat een weer het is :o

Laatst bewerkt:
Veel plezier allen!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.351
Als ik nog iets aan de OP moet wijzigen voor AwakeFest of DefQon, dan hoor ik het wel. Aangezien ik zelf niet ga, ga ik natuurlijk ook geen groepsapp oid aanmaken :D

Alvast veel plezier en doe geen dingen die Pun ook niet zou doen :o :o

Waar ben je te vinden madridista? Ik vooral indigo en blue en black.

Net me koffer ff ingepakt, weekendje knallen :D

en hopelijk blijft het beetje droog :o

Sowieso in bij Degos & Re-done, Titan en Thera.
De rest van de dag hobbel ik een beetje tussen Indigo en Blue.
Ik denk dat we eindigen bij B-Freqz mainstage.

Beetje een zuurpruim ben je wel he :p

Hahaha alleen wat betreft Defqon hoor. Vond het vroeger zo vet en ze hebben het helemaal verneukt. Er was wel iets met vergunning op Almere strand maar goed Biddinghuizen is het gewoon NIET.

Alsnog veel plezier hoor :p

Hahaha alleen wat betreft Defqon hoor. Vond het vroeger zo vet en ze hebben het helemaal verneukt. Er was wel iets met vergunning op Almere strand maar goed Biddinghuizen is het gewoon NIET.

Alsnog veel plezier hoor :p

Ik doelde meer op t weer van morgen, ik snap wel dat als je vorige (betere?) edities gewend bent dat je t nu niet meer leuk vindt.:)
Dit wordt m'n eerste Defqon dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
Thnx iig!

Ik doelde meer op t weer van morgen, ik snap wel dat als je vorige (betere?) edities gewend bent dat je t nu niet meer leuk vindt.:)
Dit wordt m'n eerste Defqon dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
Thnx iig!

Pff langs dat weer dans je wel heen als de muziek en sfeer goed is!! Alleen maar beter met regen dat al die dagjes mensen mooi snel weg zijn!! :-)

De tijd van vol gas in de regen heb ik echt wel gehad hoor. Verpest gewoon de sfeer imo. Zo erg v/d kaart ben ik ook niet meer dat ik nog kan genieten in de regen i.t.t. wat jaren terug.

Vind juist regen wel voor een gezellig sfeertje zorgen. Beetje samenhorigheid allemaal in dezelfde ellende :D

Maar het gaat morgen toch niet regenen. Alleen een beetje sip weer. Wat moet ik aaaaaaan....

Meeting?

gaan er mensen toevallig morgen naar nightmare outdoor in de kuip?

Terug
Naar boven