- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Geef mij ook maar een knal feest hoor zoals Defqon/Decibel
Tsja ATATP is voor mij meer dagje uit, ik kan het zowat lopen dus dacht waarom niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wil ook wel eens naar Awake toe ligt hier pal naast. Niet echt m'n muziek maar wellicht als ik koekwaus ben![]()

Jeetje, dat ik dat weer heb overleefd. Wat een prachtfeest. Ging een rondje lopen, even dansen en toen ging de muziek al uit. Wtf...

Geef mij ook maar een knal feest hoor zoals Defqon/Decibel![]()
Tsja ATATP is voor mij meer dagje uit, ik kan het zowat lopen dus dacht waarom niet![]()
Knalfeest zeet ie, maar van dominator afhaken. lameeeeeee

In de schranz zul je je ongetwijfeld vermaken hoor. Y en X zijn ook altijd wel knallen![]()

Wil ook wel eens naar Awake toe ligt hier pal naast. Niet echt m'n muziek maar wellicht als ik koekwaus ben![]()

Z tent (hardtechno en schranz) is mooi om mee te beginnen. Harder dan veel van die herrie van jou
Sfeer is echt t beste. Waren dit jaar voor t eerst wat vriendinnen bij die niet zo van techno houden en vonden t heerlijk.
Denk dat ik dan ook s twee dagen ga. Was zo sip dat t voorbij was :'(
Wie weet zie je me wel is voorbij stuiteren.. mits je zelf niet weer aan de wandel bent 

Knalfeest zeet ie, maar van dominator afhaken. lameeeeeee
In de schranz zul je je ongetwijfeld vermaken hoor.

Fokkin heimwee.
Maar t festival seizoen is mooi geopend. Wat wordt de volgende?! Aanraders?
18 juli sws Monegros. 20hr los in een the middle of nowhere in Spanje. Prrrr

Fokkin heimwee.
Maar t festival seizoen is mooi geopend. Wat wordt de volgende?! Aanraders?
18 juli sws Monegros. 20hr los in een the middle of nowhere in Spanje. Prrrr