Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.681
Dance Valley was helemaal top, ook al zijn wij 2x nat geregend helemaal aan het begin. Toen de echt heftige hoosbui begon stonden wij met een aanzienlijke kliek heerlijk droog in de Hardstyle onder het net :D Wat een super feest was dat weer zeg, de t*ring. Ik keek op een gegeven moment op mn foon: 20:00 uur. Ik kon het niet geloven, mn maatje Steef kon het niet geloven en toen ik een uur later het aan de rest liet zien trok iedereen zn eigen foon om het te checken. Teleurstellend he, zo'n moment ;)

Maar damn lui, wat was het gezellig. Voel me ook super goed nu trouwens :D

Haha ja die buien waren best wel heftig!
Oh en onder dat "net" dat was de hardcore maatje :D

+1

Was echt geweldig! Ondanks de regen en de tijd die echt voorbij vloog! Erg leuk om jullie te meeten! Super gezellige dag gehad.. Ben echt wel een beetje sad dat het voorbij is... :o

I want to go back :o

• #2.683
We konden mijn auto niet eens meer vinden, dus laat staan de EHBO :o

• #2.685
:roflol: wat een drama was dat... Blij dat jullie wel wisten waar we ongeveer moesten zijn.. Ik was completely lost.. :o

Haha ja ik zag ineens het licht... ofzoiets :D
Damn wat was ik blij toen de lichten aangingen met mijn sleutels :engel: Dat feel :heart:

Moet je nagaan als je niet zo'n afstandsbediening hebt lol :o Vriend van me stond een keer na een feest met ze wause kop een half uur in de verkeerde Starlet die sleutel te rammen tot hij door had dat het de verkeerde auto was.....

• #2.687
:roflol: Kan ik me wel iets bij voorstellen!

Vond het sowieso slecht dat er nergens iets van vakken met cijfers of letters waren gemaakt :mad:

Volgende x find my car app installeren want ik stond op het punt om te gaan huilen :roflol:

Ik ook aanwezig op decibel!

• #2.695
Pff wanneer leren mensen het nou eens :p
Buienradar & weeronline best laten voor wat het is.
Voor de beste regenradar » weerplaza.nl
Voor de beste weersverwachting longterm » weer.nl / knmi.nl

Pff wanneer leren mensen het nou eens :p
Buienradar & weeronline best laten voor wat het is.
Voor de beste regenradar » weerplaza.nl
Voor de beste weersverwachting longterm » weer.nl / knmi.nl

oke papa Punjab, heb ik het toch goed gedaan he :p

Prima!!!! Lekker lage 20. Omfg wat zou dat chill zijn zonder regen. Elk festival al fucking heet gehad dus mag nu wel eens wat koeler zijn :P

Zaterdag naar lakedance. Lang geleden dat ik naar festival ben geweest:p

Nog mensen die naar sziget gaan?

Terug
Naar boven