- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Solar is lekker dichtbij voor mij, maar moet helaas wat geld sparen![]()
Via de I'm in app gaan er gratis kaarten weg... Niet geschoten is appelmoes met pindakaas en taart
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Solar is lekker dichtbij voor mij, maar moet helaas wat geld sparen![]()
Via de I'm in app gaan er gratis kaarten weg... Niet geschoten is appelmoes met pindakaas en taart
dance valley was weer top! Nu uitkijken naar mysteryland![]()

Dekmantel was geweldig qua muziek, maar vond de sfeer wat laf. Geen aanrader.
Nu op naar Decibel!

Weinig kansWaar je lekker bij Hardcore4Life of Darkness4Life komt staan![]()
Misschien bij Nosferatu even.Weinig kansMisschien bij Nosferatu even.
1992 en Refuse!

Wat een super feest was dat weer zeg, de t*ring. Ik keek op een gegeven moment op mn foon: 20:00 uur. Ik kon het niet geloven, mn maatje Steef kon het niet geloven en toen ik een uur later het aan de rest liet zien trok iedereen zn eigen foon om het te checken. Teleurstellend he, zo'n moment

Solar zondag was zeer relaxed ook jammer van die regen op het einde...Dave Clarke was top!
Dance Valley was helemaal top, ook al zijn wij 2x nat geregend helemaal aan het begin. Toen de echt heftige hoosbui begon stonden wij met een aanzienlijke kliek heerlijk droog in de Hardstyle onder het netWat een super feest was dat weer zeg, de t*ring. Ik keek op een gegeven moment op mn foon: 20:00 uur. Ik kon het niet geloven, mn maatje Steef kon het niet geloven en toen ik een uur later het aan de rest liet zien trok iedereen zn eigen foon om het te checken. Teleurstellend he, zo'n moment
![]()
Maar damn lui, wat was het gezellig. Voel me ook super goed nu trouwens![]()