MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.662
Daaance Vaaaaalleeeeeyyyy :banana:

Hoop geen Plens Valley ;)

Veel plezier allen!!

Via de I'm in app gaan er gratis kaarten weg... Niet geschoten is appelmoes met pindakaas en taart

Yes, heb die app ook. Maar het probleem is dat ik nu geen inkomen heb, en in December voor onbepaalde tijd naar Mexico vertrek... heb dus geld nodig, en wil gewoon niets uitgeven nu ik geen werk heb. Kom net terug van halfjaar Barcelona en 2 weekenden Tomorrowland..

[Link niet meer beschikbaar]

Nog mensen qontinent dit weekend? :D

Dance Valley was weer top! Nu uitkijken naar Mysteryland :cool:

is niet echt een festival, maar toch; iemand die toevallig naar Major League D&B gaat in de melkweg aanstaande vrijdag? :D

Dekmantel was geweldig qua muziek, maar vond de sfeer wat laf. Geen aanrader.
Nu op naar Decibel!

Nog DBBers naar Loveland zaterdag?

Voor 5 euro kan je met mij op de foto.

Dance Valley was helemaal top, ook al zijn wij 2x nat geregend helemaal aan het begin. Toen de echt heftige hoosbui begon stonden wij met een aanzienlijke kliek heerlijk droog in de Hardstyle onder het net :D Wat een super feest was dat weer zeg, de t*ring. Ik keek op een gegeven moment op mn foon: 20:00 uur. Ik kon het niet geloven, mn maatje Steef kon het niet geloven en toen ik een uur later het aan de rest liet zien trok iedereen zn eigen foon om het te checken. Teleurstellend he, zo'n moment ;)

Maar damn lui, wat was het gezellig. Voel me ook super goed nu trouwens :D

Solar zondag was zeer relaxed ook jammer van die regen op het einde...Dave Clarke was top!

Bijna Decibel en dan natuurlijk het hele weekend

Dance Valley was helemaal top, ook al zijn wij 2x nat geregend helemaal aan het begin. Toen de echt heftige hoosbui begon stonden wij met een aanzienlijke kliek heerlijk droog in de Hardstyle onder het net :D Wat een super feest was dat weer zeg, de t*ring. Ik keek op een gegeven moment op mn foon: 20:00 uur. Ik kon het niet geloven, mn maatje Steef kon het niet geloven en toen ik een uur later het aan de rest liet zien trok iedereen zn eigen foon om het te checken. Teleurstellend he, zo'n moment ;)

Maar damn lui, wat was het gezellig. Voel me ook super goed nu trouwens :D

+1

Was echt geweldig! Ondanks de regen en de tijd die echt voorbij vloog! Erg leuk om jullie te meeten! Super gezellige dag gehad.. Ben echt wel een beetje sad dat het voorbij is... :o

Terug
Naar boven