AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bro's, zijn er deze zomer nog ergens wat 'goedkope' feestjes te vinden in de buurt van Noord-Brabant dat iemand weet. Genre's: house/deephouse of early/hc.

dit wil ik ook wel eventjes weten, miss ook wat hardstyle feestjes erbij?

Bloemendaal hardcore at sea

Vind het na Decibel wel ff mooi geweest :o Fucking duur alles bij elkaar als je achteraf kijkt. Op zo'n feest boeit het me weinig hoeveel ik uitgeef, pas als ik thuis kom denk ik f**k haha. Tomorrowland was ook al rond de 500 met z'n tweeën en dan ben ik maar 1 dag gegaan en erna in hotel overnacht.

Festivals ook niet goed voor de gains :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.644
Haha knowdatfeel..
Twijfel enorm of ik naar ML moet gaan.. Ticket weliswaar in de pocket, maar zo'n dag kost ook weer 100+ alles bij elkaar.. En als het deze week uitverkoopt (wat de verwachting is geloof ik) dan kan ik mijn ticket net zo goed voor 100,- weer verkopen ook. Even zien maar..

Zaterdag in elk geval DV! Hoop wel dat het weer nog een beetje in positieve zin bijtrekt.. :(

Vind ML altijd een afknapper. Vroeger was het nog wel leuk maar m'n muzieksmaak is zo erg veranderd dat ik niet meer naar mainstream hardstyle kan luisteren. Op Tomorrowland Q-stage ook, man man man wat een hitjes en tempo ver te zoeken. Pas bij Zatox ging het gas er even op en toen kwam Endymion alweer zucht....

Dance Valley lijkt me wat leuker indd.. zou lekker die pakken en ML verkopen ;)

Haha knowdatfeel..
Twijfel enorm of ik naar ML moet gaan.. Ticket weliswaar in de pocket, maar zo'n dag kost ook weer 100+ alles bij elkaar.. En als het deze week uitverkoopt (wat de verwachting is geloof ik) dan kan ik mijn ticket net zo goed voor 100,- weer verkopen ook. Even zien maar..

Zaterdag in elk geval DV! Hoop wel dat het weer nog een beetje in positieve zin bijtrekt.. :(

Dude jij gaat gewoon mee :P

Weekendje rust heb je de hele winter nog voor.

Festivslseizoen gaat altijd veel te snel voorbij :(

TanteFab trekt hem gewoon de hele zomer door :o

Nog mensen naar Solar dit weekend?

Had OP niet gezien, beter man wist niet dat er vrijdag ook al wat loos was.

Had OP niet gezien, beter man wist niet dat er vrijdag ook al wat loos was.

Jij gaat alleen zaterdag en/of zondag dus? Je had weekendkaarten met camping, 3 of 4 daags. Kon ook al vanaf vandaag. Wil je nog meeten daar? Ff je nummer in karma sturen ofzo :p

pussylounge xxl aanwezig, lm7790 en boterham ook

Solar is lekker dichtbij voor mij, maar moet helaas wat geld sparen :(

Terug
Naar boven