- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Lijkt dus echt nergens op
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

denk je echt dat ik nuchter op het dikste festival van t jaar ga staan waar iedereen incl partybras ram vdkaart zijn ?
![]()

dikke blunder van mij, had pussylounge tickets en decibel tickets besteld voor mij en me maten. Had twee extra decibel kaartjes over, en wou deze nu gaan verkopen. dacht alleen dat ik een kaartje al aan een vriend van me had gegeven, en wist niet meer welke. hij had zijn kaartje verkocht omdat tie niet meer kon. ik dus allemaal moeite doen om die laatste 3 cijfers van het ticket te achterhalen, kom ik erachter dat ik nooit een ticket aan iemand heb afgegeven
Dus heb er nu 1 voor een vriend en 1 voor mezelf. heb er al 1 verkocht en heb er nog 1 te koop. iemand decibel kaartje nodig?![]()

Ik ben in principe altijd bob. Geweldig als je met je maten staat en in eens de meest bizarre gesprekken voert. beetje hun koppie´s filmen om ze later uit te kunnen lachen.denk je echt dat ik nuchter op het dikste festival van t jaar ga staan waar iedereen incl partybras ram vdkaart zijn ?
![]()

doe de Zonnentanzsteeds aan het refreshen op weer.nl
ik wil dat het goed weer wordt zaterdag!
![]()

Ik ben in principe altijd bob. Geweldig als je met je maten staat en in eens de meest bizarre gesprekken voert. beetje hun koppie´s filmen om ze later uit te kunnen lachen.
Verder ga ik BTW zelf altijd keihard los en denken ze allemaal dat ik aan d sh*t zit. maarja ik heb gewoon veel energie (ADHD)![]()