- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m85
true that.ik ook meestal, maar me vrienden drinken alleen bier, nooit drugs.
zonder drank of drugs vermaak ik me net zo goed op een festival, als je echt van de muziek houd![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
true that.ik ook meestal, maar me vrienden drinken alleen bier, nooit drugs.
zonder drank of drugs vermaak ik me net zo goed op een festival, als je echt van de muziek houd![]()
denk dat het weer niet mee werkt ook met het verkopen van je ticket
ik hoop wel dat t een beetje bijtrekt van vrijdag tot maandag sta ik op die camping :O
ik ook meestal, maar me vrienden drinken alleen bier, nooit drugs.
Ik hou echt van de muziek waar ik naar luister op festivals, maar het verschil in plezier met- en zonder drugs op is echt aanzienlijk voor mij.

ik ben iemand die best veel nadenkt over zaken en de gevolgen ervan.Ik hou echt van de muziek waar ik naar luister op festivals, maar het verschil in plezier met- en zonder drugs op is echt aanzienlijk voor mij.
ik ben iemand die best veel nadenkt over zaken en de gevolgen ervan.
Alleen al het idee dat ik op zo´n feest los ga maar daarna een halve week wil wegkruipen in een donkere hoek verpest het alweer. ik zou er dus niet van kunnen genieten.

Ik ken geen middenweg dat is met alles zo. of helemaal niet. of full r*tard gaan.Dat snap ik wel ja. Ligt er natuurlijk ook aan hoe verstandig je er mee om kunt gaan, en wat je tot je neemt![]()
ik wil eigenlijk naar decibel, maar vind €80 euro voor een kaartje wel onnodig duur eerlijk gezegd. het zal t wel waard zijn daar niet van..
ik wil eigenlijk naar decibel, maar vind €80 euro voor een kaartje wel onnodig duur eerlijk gezegd. het zal t wel waard zijn daar niet van..
voel mij net een leidster op een kinderdagverblijf dat een dag met ze naar de boerderij gaat 
"joost ik wil je kaartje wel kopen maar niet voor 80 euro"

Decibel is zeker leuk. maar naar mijn ervaring toch te duur.
omdat ik de gehele dag maar bij 1-3 area´s sta. en laat deze ook nog eens gruwlijk ver van elkaar vandaan liggen. Om van de ene naar de andere te komen doe ik soms een uur of langer over.
puur vanwege mijn maten die verdwaald raken onderweg of er geen kont meer van snappen waar we nou ook alweer heengingenvoel mij net een leidster op een kinderdagverblijf dat een dag met ze naar de boerderij gaat
![]()
"joost ik wil je kaartje wel kopen maar niet voor 80 euro"
Decibel is zeker leuk. maar naar mijn ervaring toch te duur.
omdat ik de gehele dag maar bij 1-3 area´s sta. en laat deze ook nog eens gruwlijk ver van elkaar vandaan liggen. Om van de ene naar de andere te komen doe ik soms een uur of langer over.
puur vanwege mijn maten die verdwaald raken onderweg of er geen kont meer van snappen waar we nou ook alweer heengingenvoel mij net een leidster op een kinderdagverblijf dat een dag met ze naar de boerderij gaat
![]()
ik moet t wel subtiel brengen he, dalijk nog een paar danspasjes doen en gegarandeerd succes
---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------
dit is dan ook de reden waarom ik nooit naar echt grote feestjes ga. raak iedereen kwijt, snap er geen kut meer van de hele dag en moet zoveel lopen dan.
denk je echt dat ik nuchter op het dikste festival van t jaar ga staan waar iedereen incl partybras ram vdkaart zijn ?
![]()
precies mijn gedachte wanneer er weer eentje is die mij verwijt dat ik zonder drugs geen plezier beleefik moet t wel subtiel brengen he, dalijk nog een paar danspasjes doen en gegarandeerd succes
---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------
dit is dan ook de reden waarom ik nooit naar echt grote feestjes ga. raak iedereen kwijt, snap er geen kut meer van de hele dag en moet zoveel lopen dan.
Voel me bijna verplicht te gaan, zieke line-up, precies mijn smaak in ieder geval.
Op Wildstylez na gvd, wat moet dat in hemelsnaam daar?
http://partyflock.nl/party/253533:Amsterdam-Music-Festival
Nee of feest dj Ruud![]()
Armin en Dimitri Vegas zijn wel heel dik