XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

The Playah en hard.. :o Hitjesparade man..

Mwah vind playah nou niet zo slecht maar tis zeker geen fnoize of partysjezer natuurlijk.

Moet trouwens wel wat aan men conditie gaan doen nu ik aan het True Natural Hakken ga zonder iets op :roflol:

Eigenlijk een kort vraagje, maar waar kan ik zien wat beetje de populaire feesten/festivals zijn? De echt grote zijn bij mij wel bekend en ook wel is geweest, maar kan niet echt zeggen dat ik veel van die feesten heb meegemaakt. We gaan meestal als groep zijnde meer naar de clubs/kroegen in verschillende steden, maar hier begin ik een beetje genoeg van te krijgen.

Eigenlijk een kort vraagje, maar waar kan ik zien wat beetje de populaire feesten/festivals zijn? De echt grote zijn bij mij wel bekend en ook wel is geweest, maar kan niet echt zeggen dat ik veel van die feesten heb meegemaakt. We gaan meestal als groep zijnde meer naar de clubs/kroegen in verschillende steden, maar hier begin ik een beetje genoeg van te krijgen.

Kijk op Partyflock.nl waar de meeste mensjes naar toe gaan, dat zijn vaak ook de grootste feestjes ;)
Al zijn de kleintjes vaak het gezelligst imo.

hangt beetje van je smaak in muziek af lijkt me

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

begin steeds meer te balen dat ik niet naar qbase kan/ga :(

gaan er nog wat buffels naar supremacy ?

Gaan er nog dbbers naar summerlake of naar door volgende week? :D

Zegt me allemaal niets haha :o

Ok ectomelon :$

Zou leuk zijn als we ff meet organizen zo rond 22;30.

Edit; in iedergeval voor 12u :D

Laatst bewerkt:
lineup en locatie is reden genoeg toch. zelf nooit in brabohallen geweest maar omdat moh daar ook is lijkt t me logisch dat t geluid ook top is. ben wel weer toe aan een snoeihard binnenfeest.. die dagjesmensen op festivals komen me de keel uit.

:shoot:

Terug
Naar boven