MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

lineup en locatie is reden genoeg toch. zelf nooit in brabohallen geweest maar omdat moh daar ook is lijkt t me logisch dat t geluid ook top is. ben wel weer toe aan een snoeihard binnenfeest.. die dagjesmensen op festivals komen me de keel uit.

:shoot:

vertel mij wat :roflol: over een weekje naar sunset festival zal t ook wel vol lopen met dagjesvolk
en ja wil sowieso wel naar supremacy gaan, alleen nog ff kijken met wie want niemand van de matties gaat :eek:

grootste voordeel aan brabanthallen is trouwens die parking :D

zelfde als bij ahoy zeker ? 3-5 minuutjes lopen totdat je binnen bent, vanaf de auto. regelen tegen die tijd wel wat met meeten, moeten er wel wat meer mensen present zijn..

word vervolgd :thumbs:

Al mensen die weten of ze naar the deadfaced dimension gaan, Angerfist feest?
Ik wacht de lineup nog ff af, maar grote kans dat ik ga :cool:

Gesuggereerde lineup op partyflock:
Ik vermoed dat men een line-up zal samenstellen uit de artiesten waarmee Angerfist wel al eens heeft mee samengewerkt...
Volgens mij wordt het iets dergelijks als dit :)
22:00 22:45 T-Junction
22:45 23:30 Dyprax vs Predator
23:30 00:30 Angerfist live
00:30 01:15 Angerfist vs Miss K8
01:15 01:45 Masters Elite live (Ft. Outblast and Catscan)
01:45 02:15 Noize Suppressor live
02:15 02:45 Angerfist live (Special Millenium Set + Angerfist Classics)
02:45 03:30 Bloodcage vs Negative A
03:30 04:15 Partyraiser vs Tieum
04:15 05:00 Angerfist vs Lowroller
05:00 05:30 The Outside Agency live
05:30 06:15 Angerfist vs Radium
06:15 07:00 Angerfist vs Drokz

Hosted by MC Tha Watcher

;

Crossfiyah
Decipher & Shinra
Angerfist Album Showcase
Angerfist vs Miss K8
Noize Suppressor LIVE
Angerfist LIVE
Angerfist vs Tieum
Angerfist vs The Outside Agency
Angerfist vs Partyraiser

Was er een vorige dan?

Nee lijkt me niks man maar is persoonlijk I guess
Hele avondje angerfist style mweh

Was er een vorige dan?

Nee lijkt me niks man maar is persoonlijk I guess
Hele avondje angerfist style mweh

Haha dan begrijp ik het. Ik zou prima hele avond angerfist kunnen luisteren. Heb toch al zo goed als al zijn tracks (incl remixen door/voor angerfist, incl aliassen) op m'n telefoon staan en al 1000 keer heb gehoord :p

Ja daarom ik ken ook alle nummers en zit nogal een zelfde lijn in. Na uurtje liveset Angerfist begint het ook aardig te vervelen

Ja daarom ik ken ook alle nummers en zit nogal een zelfde lijn in. Na uurtje liveset Angerfist begint het ook aardig te vervelen

Ik kan er nog prima naar luisteren. En op een feest of thuis scheelt toch wel wat in beleving. En als het zoiets gaat worden als die bovenste quote van gesuggereerde lineup dan kan je dat toch niet voorbij laten gaan

Terug
Naar boven