MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

ghehe ikke ga naar dimitri vegas en like mike bringing the world the madness om even op het tomorrowland gebied te houden.

betreft de aftermovie vond hem van vorig jaar beter en waar is het nummer summer? wat ze daar 8x per dag draaide xD

edit: kreeg net mail voor pussylounge kaartjes van ticketswap... waren ze al verkocht :'(

Iemand naar raving nightmare?

Zo veel zijn er toch niet ofwel?

Hoor van iedereen dat Nightmare toch egt wel de moeite moet zijn.

Zo veel zijn er toch niet ofwel?

Hoor van iedereen dat Nightmare toch egt wel de moeite moet zijn.

Syndicate, raving nightmare, supremacy, carnival of doom,xxlerator raw, angerfist deadfaced dimension, tieum carte blanche, en noem maar op :p

vind ik toch best veel. kan me als student zijnde niet veroorloven om elk weekend zo'n groot feest mee te pakken aangezien ik altijd minstens 80 euri opzuip :(

Syndicate, raving nightmare, supremacy, carnival of doom,xxlerator raw, angerfist deadfaced dimension, tieum carte blanche, en noem maar op :p

vind ik toch best veel. kan me als student zijnde niet veroorloven om elk weekend zo'n groot feest mee te pakken aangezien ik altijd minstens 80 euri opzuip :(

hahah neejoh aan water of bier ? viavia wel eens gehoord een gast hier uit de buurt, op een feest zuipt ie 100eu aan bier op. ???

Haha zuipen op die feesten? Enige wat ik daar drink is water en vitaminewater, maar echt geen 80e :o

hahah neejoh aan water of bier ? viavia wel eens gehoord een gast hier uit de buurt, op een feest zuipt ie 100eu aan bier op. ???

ben ook op 2 festivals deze zomer bijna 100 euro kwijt per dag aan muntjes. Meeste aan bier en de rest aan eten

Jaa, die zooi is karig duur :(

brb broodje hamburger 6 euro

Haha zuipen op die feesten? Enige wat ik daar drink is water en vitaminewater, maar echt geen 80e :o

nja gaat heel snel vind ik, en nee drink geen alcohol gewoon water :p
moet maar eens minder geld meenemen naar een feest of flesjes vullen bij wc haha

brb broodje hamburger 6 euro

lol ja bedoel ik

ben ook op 2 festivals deze zomer bijna 100 euro kwijt per dag aan muntjes. Meeste aan bier en de rest aan eten

de t*ring.. voordat we de auto uitstappen pak ik altijd me bak kwark met 50g oats erin geknikkerd, bij een nachtfeest freet ik dan als we teruggaan weer een dikke shake of oh yeah bar (380kcalsyumyum) en tijdens festival neem ik daar gewoon wat rond 6en.

we leggen altijd uit, 15e de man, en klaar is kees. komt er nog 5-8e bij van eten. iedereen voor max 30eu klaar. :D

EDIT: najaa, tientje eten dan :$

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Gewoon 8 bananen vreten verspreid over de dag
Hamburger, ain't nobody got time for that.. :p

waar staan die fruitkramen altijd dan ??? zie ze nooit, en wat rekenen ze daar voor die bananen ? idd goed idee.

lol als ik naar een festival ga is het standaard 150 euro aan baco's wat op gaat :D

Dag erna denk ik altijd waarommmmmmm?

Gewoon 8 bananen vreten verspreid over de dag
Hamburger, ain't nobody got time for that.. :p

Als ik bier drink dan kan ik gewoon eten :p en als ik honger heb dan ga ik eten, die 5 euro kan me dan ook niks boeien.

de t*ring.. voordat we de auto uitstappen pak ik altijd me bak kwark met 50g oats erin geknikkerd, bij een nachtfeest freet ik dan als we teruggaan weer een dikke shake of oh yeah bar (380kcalsyumyum) en tijdens festival neem ik daar gewoon wat rond 6en.

we leggen altijd uit, 15e de man, en klaar is kees. komt er nog 5-8e bij van eten. iedereen voor max 30eu klaar. :D

EDIT: najaa, tientje eten dan :$

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

waar staan die fruitkramen altijd dan ??? zie ze nooit, en wat rekenen ze daar voor die bananen ? idd goed idee.

30 euro is het betere werk :p Dream village had ik minder uitgegeven, 60 euro aan muntjes. De fruitkraam op dream village was dezelfde als waar je whey kon halen

Terug
Naar boven