XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Dat Ferrodome is echt een geniale locatie.
Super geluid, dikke lichtshow, nergens grote rijen voor muntjes, toilet, kluisjes, etc.
Was weer een mooi feestje :D

Freaqshow was vorig jaar echt matig. Leukste gedeelte van die avond was het zuipen in de stad.

die line up is wel echf om te huilen, die 2e stage is nog wel enigszins te doen..

• Like
Waarderingen: LM
Mensen die zaterdag naar Resist gaan?

Wil dit jaar weer een festival in het buitenland doen. Monegros beviel echt goed.
Iemand tips? Liefst techno en Oost-Europa.

Dat Ferrodome is echt een geniale locatie. Super geluid, dikke lichtshow, nergens grote rijen voor muntjes, toilet, kluisjes, etc. Was weer een mooi feestje :D

Mooi! Lijkt me echt een geweldige locatie en is op loopafstand.

Helaas NYE rare urban house. Daarna pas in de zomer weer open toch?

sziget?

Is een popfestival toch?

Hippie festival.

Hehe, dat is Monegros ook. Spaanse technohippies on speed, in de woestijn. Aanrader!
Maar ik wil ook s wat anders zien.

In op Masters of Hardcore 28 maart.

ff semi-off topic. Ivm met afgelopen relatie kan ik nu weer lekker mijn ding doen zonder gezeik.
Wat zijn tegenwoordig de must go festivals (liefst buiten in de zomer). Q-base, decibel en free festiva pak ik sowieso.
Genre: Hardstyle/Hardcore/Dubstep

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:47 ----------

In op Masters of Hardcore 28 maart. Lange ecto van de groep dan...

ff semi-off topic. Ivm met afgelopen relatie kan ik nu weer lekker mijn ding doen zonder gezeik.
Wat zijn tegenwoordig de must go festivals (liefst buiten in de zomer). Q-base, decibel en free festiva pak ik sowieso.
Genre: Hardstyle/Hardcore/Dubstep

Laatst bewerkt:
Freaqshow was vorig jaar echt matig. Leukste gedeelte van die avond was het zuipen in de stad.

Ben er vorig jaar niet geweest maar vond het dit jaar echt top, ziggodome ook een fijne locatie btw, alleen dom dat er zo weinig kluisjes waren (had er zelf wel 1) en dat de vloer zo glad was.

Line up dit jaar was imo wel beter dan vorig jaar als ik dat zo zie (nog steeds niet geweldig maar ach), heb me prima vermaakt, maar was dan ook met een leuke groep. Niet ieder setje even best maar soms wat rondlopen is ook mooi.

Veel mensen zeiken over te softe setjes maar wat verwacht je dan, ga dan niet. Adaro en AniMe sloten wel lekker af.

Is alleen een beetje prijzig misschien voor wat je krijgt, daar zullen sommigen misschien over vallen, maar weinig op aan te merken verder.

Ohja en de muntjes waren fking cheap, 2,90 ofzo.

Terug
Naar boven