MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

In op Masters of Hardcore 28 maart.

ff semi-off topic. Ivm met afgelopen relatie kan ik nu weer lekker mijn ding doen zonder gezeik.
Wat zijn tegenwoordig de must go festivals (liefst buiten in de zomer). Q-base, decibel en free festiva pak ik sowieso.
Genre: Hardstyle/Hardcore/Dubstep

MOH wil ik ook wel, ff kijken of er mensen mee willen :p
LM???

Ground zero is zeker de moeite waard wat redelijk buiten de zomer valt. Verder moet je sws naar dominator maar dat is wel hartje zomer

Oow dat is idd niet echt duur..

Wtf spoor jij wel ofzo? Mafkees

mwah, is niet verkeerd toch. Paar festivals afgelopen jaar gehad waar muntjes rond de 3.50 waren

LM???

Ground zero is zeker de moeite waard wat redelijk buiten de zomer valt. Verder moet je sws naar dominator maar dat is wel hartje zomer

mwah, is niet verkeerd toch. Paar festivals afgelopen jaar gehad waar muntjes rond de 3.50 waren

Srs?

Ik ben nog nooit ergens gewest waar het duurder was dan 3,5munt voor €10,- = €2,85

In op Masters of Hardcore 28 maart.

ff semi-off topic. Ivm met afgelopen relatie kan ik nu weer lekker mijn ding doen zonder gezeik.
Wat zijn tegenwoordig de must go festivals (liefst buiten in de zomer). Q-base, decibel en free festiva pak ik sowieso.

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:47 ----------

In op Masters of Hardcore 28 maart. Lange ecto van de groep dan...

Emporium/craft/hardshock.

En indoor Qapital@ziggo dome.
Goede muziek+sfeertje.
toch wel vetste indoor party.

LM???

hehe. Ik doelde op buitenfeesten in de lente/zomer. Dat vind ik ideaal. Bedankt voor de input. Dominator gaat van ons een hele groep heen, dus wss ook in bij die party.

Verder komt ik steeds 7 munten voor 20 euro tegen. Lijkt normaal te zijn. Toch bijna 3 euro.
Ik koop ook constant water. Als ik goed losga zweet ik me de t*ring en vaak is t toch flesjes delen.
Hoe je het bij 1 flesje kunt houden is mij een raadsel.

LM???

MOH zit er niet in. Ga al naar pussylounge op 14-3.
Ben sws wel in voor ground zero dit jaar. Vond het vorig jaar het leukste festival waar ik geweest ben :)

MOH zit er niet in. Ga al naar pussylounge op 14-3.
Ben sws wel in voor ground zero dit jaar. Vond het vorig jaar het leukste festival waar ik geweest ben :)

en 7th sunday dan? :eek:

Wie gaan er nog meer naar down under in april? Staat weer goedkoop op vakantieveilingen. Was afgelopen jaar erg leuk!! :D

hehe. Ik doelde op buitenfeesten in de lente/zomer. Dat vind ik ideaal. Bedankt voor de input. Dominator gaat van ons een hele groep heen, dus wss ook in bij die party.

Oh zo bedoel je :o Dan moet je sws naar dominator en GZ, voor de rest krijg je dan feesten als decibel etc
Nightmare is ook outdoor in de zomer dacht ik en ook wel de moeite waard

daar kan ik geen uitspraak over doen, maar denk wel dat het lastig wordt om GZ te overtreffen door een indoor feest

Gaan er hier nog mensen naar Angerfist Exclusive?

deadfaced dimension was laatst toch al?

gz hc of ook hs?

Verder komt ik steeds 7 munten voor 20 euro tegen. Lijkt normaal te zijn. Toch bijna 3 euro.
Ik koop ook constant water. Als ik goed losga zweet ik me de t*ring en vaak is t toch flesjes delen.
Hoe je het bij 1 flesje kunt houden is mij een raadsel.

Op nagenoeg alle feesten waar ik kom kun je je flesje water gewoon gratis bijvullen op de wc. Elke ervaren feestganger neemt zelf een dop mee en zo kom je de dag wel door.

Terug
Naar boven