XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Misschien wel in voor moh. Laatste twee festivallen alleen beetje fucked up waanbeelden gehad :/

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.863
Waanbeelden als in hallucinaties van de X? :o

Hehe, dat is Monegros ook. Spaanse technohippies on speed, in de woestijn. Aanrader! Maar ik wil ook s wat anders zien.
Ben naar Balaton geweest, gedeelte commercieel maar in de technotent kwamen toch dikke namen draaien zoals matador en richie hawtin. Ook minder bekende en zelfs onbekende dj's. Festival kost niet veel (dacht €150 early bird, 4dagen festival + 5 dagen camping)

edit: Wil ook graag eens nr MOH maar het merendeel van mijn vrienden niet. Ook is er alle jaren dat ik wou gaan een feest/gebeurtenis waardoor ik toch MOH skip :p net als dit jaar wss, ik zie net dat het 28 maart is

Waanbeelden als in hallucinaties van de X? :o

Nee, dat niet echt. Heb ik vroeger we eens gehad.

Meer idee op een moment in mijn kop krijg dat ik in de gaten gehouden wordt... En dan daar helemaal in doordraven tot het je feest best wel verpest... Nooit eerder gehad. Misschien wel
doordat ik de laatste twee keer on was.... Serieus no cleu...

Meer idee op een moment in mijn kop krijg dat ik in de gaten gehouden wordt... En dan daar helemaal in doordraven tot het je feest best wel verpest... Nooit eerder gehad. Misschien wel

Maat van mij heeft dat ook heel vaak. Fucked up.

Maat van me heeft dat ook gehad, zelfs zo erg dat die een psychose kreeg dus zou der toch een beetje voor oppassen.

Goed spull nieee!

drugs-are-bad-meme-i1.png

Maat van me heeft dat ook gehad, zelfs zo erg dat die een psychose kreeg dus zou der toch een beetje voor oppassen.

Ja, ga al bijna niet meer weg. Maar idd daar ben ik ook beetje bang voor. Naja tot de zomer sws rustig aan doen! Lekker knallen in de gym!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.871

Oh dat sux wel Grux.. Beetje mee oppassen inderdaad! Angst/Paniek/Paranoïde/Achtervolgingswaan etc. zijn allemaal wel gerelateerd aan serotonine en dopamine "stoornissen". In elk geval de symptomen serieus nemen en niet denken dat het wel vanzelf overgaat en middelen blijven gebruiken die op deze 2 systemen werken. Een paar weken 5-HTP supplementeren kan wonderen doen. 100mg voor het slapen gaan bijvoorbeeld. Anyway ik ben geen arts oid en als je last blijft houden, go see the doctor ;)

p*ssy lounge is echt zo'n tokkiefeestje geworden

• Like
Waarderingen: LM
Goh, de naam van het evenement doet ook niet vermoeden dat er alleen maar addergebroed rondloopt.

Terug
Naar boven