ivantjeuh
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sfeer bij de hardstyle @ Fresh is vaak beter dan bij fantasy. Beide in + Megabase

ga je mond spoelen!Hardstyle is toch ook gewoon kudt? Hardkoor jonguh! BAM!
Ik vind eventjes hardstyle altijd wel leuk, daarna overgaan op hardcore is imo ideaal. Beetje afwisseling is daarentegen ook niet weg, dus ik vermaak me altijd het meest op een festival waar meerdere stylen zijn vertegenwoordigd![]()
Waneer gaat mysteryland kaartverkoop van start? Dit jaar word me eerste festival seizoen. En ik denk dat dat een van de dikkere feestjes is?

Een van de drukste meest overhypte, onlogisch ingedeelde (te veel en te ver lopen de hele dag van area naar area), maar wel heel tof festival inderdaad. Gewoon 1 waar je in elk geval een keer moet zijn geweest![]()

Ah oke, nog meer tips beetje in de buurt van friesland? Rijden boeit ons niet zoveel, maar Brabant is een beetje ver![]()
Ah oke, nog meer tips beetje in de buurt van friesland? Rijden boeit ons niet zoveel, maar Brabant is een beetje ver![]()
Er is niets noemenswaardig in de buurt van Friesland. En dan heb ik het niet alleen over feesten

Er is niets noemenswaardig in de buurt van Friesland. En dan heb ik het niet alleen over feesten
Hardshock of Megabase outdoor, beide in Zwolle, verder weinig goede feestjes in de buurt van friesland

Yes, weer festivalplannen maken!
Ik heb tot dusver alleen Awakenings, Decibel en Rotterdam Outdoor in de agenda.
Tips? Geen hardstyle svp![]()
Dancevalley vond ik wel errrrggg leuk. Het is daar alleen slecht te doen qua overnachten door locatie en prijzen hotels in de omgeving.
Had daar dit jaar wel weer heen gewild.. maar weet niet of dat toegevoegd wordt aan ons lijstje..![]()
Overnachten word hem niet denk ik. Valt mee, uurtje rijden zie ik.