AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.041
Ik heb nog wel ergens een blanco cheque. Als je die effe wilt tekenen, top :D

Wij sind dabeiiiiii! Hotel nabij Dance Valley is ook geboekt. Lekker niet terug rijden en gewoon kruipend naar huis. Naais. potverdomme wat heb ik zin in het festivalseizoen, hnnngggg!

HopHop Gas derop!
Inchecken kan vanaf 11u :engel: Dus dan weet je het wel he :D :D

Zin in hardbaas

HNNNGG HARDBASS

eerst minus militia en dangerouzmind :)

Megabase innnnnn

Zet je mij nog ff bij MOH op 28 maart?

Iemand idee waar je zo'n propeller petje kan halen? Vind ze echt geweldig[emoji23] maar kom alleen maar op van die vage sites waar ik niet veel duidelijker gemaakt word..

Enige festival dit jaar gaat Defqon weekend worden denk ik :D

ging gister avond pissen bij Time Out in de SUB, en werkt er gelijk al iemand uit de wc getrokken door security :eek:

wat een kut geluid is hef daar zeg, toen warface afsloot was echt top punt van kut geluid lees : bass veel te hoog, bijna geen rnkele keer zuiver geluid :(

lasershows waren wel kicken tho

ging gister avond pissen bij Time Out in de SUB, en werkt er gelijk al iemand uit de wc getrokken door security :eek:

wat een kut geluid is hef daar zeg, toen warface afsloot was echt top punt van kut geluid lees : bass veel te hoog, bijna geen rnkele keer zuiver geluid :(

lasershows waren wel kicken tho

Hoe was de drukte?

was opzich wel te doen, hadden mooi telkens plekje met ze 5en :)

ma soms kwam er weer iemand voor je staan, gewoon doorgaan miss dan nog wel wat harder en dan zijn zr ook weer gauw vertrokken ;)

moet wel echt oordoppen hebben, iemand tips die niet al ye duur zijn?

en god***domme bekertjes water en je mog niet bijvullen :( dus ma redbull gekocht en die telkens laten vullen door vriendin die achter shirtje stopte ;)

Terug
Naar boven