XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Waneer gaat mysteryland kaartverkoop van start? Dit jaar word me eerste festival seizoen. En ik denk dat dat een van de dikkere feestjes is?
Vond vorig jaar Dance valley minstens even leuk en was een stuk goedkoper.
Een van de drukste meest overhypte, onlogisch ingedeelde (te veel en te ver lopen de hele dag van area naar area), maar wel heel tof festival inderdaad. Gewoon 1 waar je in elk geval een keer moet zijn geweest :)
Kan me hier wel in vinden. Het was echt belachelijk groot, het liep ook echt niet door, heb nu nog steeds geen idee hoe het terrein in elkaar zat. Geluid bij de main kon beter, en omdat de ruimte voor de mainstage smal was maar wel lang hadden ze extra boxen halverwege moeten zetten om het geluid verder naar achter te krijgen. Was vooraan tijdens Hardwell ook behoorlijk paniekerig, nog nooit zo druk geweest op een festival. En verder naar achter lopen gaat lastig als niemand je een cm ruimte geeft om weg te gaan.

Oja verder wel echt een super dag gehad daar :D
Ah oke, nog meer tips beetje in de buurt van friesland? Rijden boeit ons niet zoveel, maar Brabant is een beetje ver :o
Van wat voor muziek hou je?
Dancevalley vond ik wel errrrggg leuk. Het is daar alleen slecht te doen qua overnachten door locatie en prijzen hotels in de omgeving.

Had daar dit jaar wel weer heen gewild.. maar weet niet of dat toegevoegd wordt aan ons lijstje.. :(
Hallo jullie gaan gewoon hoor. Bij deze zijn jullie verplicht en staat dat dus vast.
Ahja.. na een dagje festival is rijden niet echt meer een optie voor ons.....

:o :eek: :o

Kan me hier wel in vinden. Het was echt belachelijk groot, het liep ook echt niet door, heb nu nog steeds geen idee hoe het terrein in elkaar zat. Geluid bij de main kon beter, en omdat de ruimte voor de mainstage smal was maar wel lang hadden ze extra boxen halverwege moeten zetten om het geluid verder naar achter te krijgen. Was vooraan tijdens Hardwell ook behoorlijk paniekerig, nog nooit zo druk geweest op een festival. En verder naar achter lopen gaat lastig als niemand je een cm ruimte geeft om weg te gaan.

Oja verder wel echt een super dag gehad daar :D

Hallo jullie gaan gewoon hoor. Bij deze zijn jullie verplicht en staat dat dus vast.

+1 vond dancevalley ook veel leuker dan mysteryland!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.023
Ik sta wel open voor DV weer, vorig jaar was toch wel het vetste festival waar we geweest zijn. Maar zoals Hill al zegt, we moeten dan wel echt een slaapplaats in de buurt hebben..

Ik sta wel open voor DV weer, vorig jaar was toch wel het vetste festival waar we geweest zijn. Maar zoals Hill al zegt, we moeten dan wel echt een slaapplaats in de buurt hebben..

Vonden wij ook :D Inderdaad, hotelletje in de buurt zou geen gek plan zijn.

Zit een Bastion hotel daar een paar km vandaan naast McDonalds bij Velserbroek.

Nou, omdat je zo aandringt dan ;) Wij komen ook :D

Vonden wij ook :D Inderdaad, hotelletje in de buurt zou geen gek plan zijn.

Slaapplaats gefixed, nu alleen nog kaartjes buyen! Heb je berichtje gestuurd via app Trium!

Dance valley ziet er goed uit, vind eigelijke alle muziek wel goed maar weet niet echt hoe ik me op hardstyle/core moet bewegen :o Als ik er naar toe ga wordt het dus veel rondjes in m'n eentje lopen aangezien vrienden bij de raw gaan staan gok ik. Trance stage is ook wel hnnng

Ben ook in @ dance valley, flexticket ligt al klaar (scheelt toch weer €15 vs wachten tot het laatste moment)

Verder al tickets voor:
Above & beyond @ Paradiso
ASOT 700
Daydream festival
Down under festival
Groove garden festival
Hopelijk aan het eind van de maand ook TML

:D

wie gaan allemaal state of trance en willen mijn handtekening?

wel zin in dit jaar

wie gaan allemaal state of trance en willen mijn handtekening?

Ik heb nog wel ergens een blanco cheque. Als je die effe wilt tekenen, top :D

Wij sind dabeiiiiii! Hotel nabij Dance Valley is ook geboekt. Lekker niet terug rijden en gewoon kruipend naar huis. Naais. god***domme wat heb ik zin in het festivalseizoen, hnnngggg!

Terug
Naar boven