- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Vond vorig jaar Dance valley minstens even leuk en was een stuk goedkoper.Waneer gaat mysteryland kaartverkoop van start? Dit jaar word me eerste festival seizoen. En ik denk dat dat een van de dikkere feestjes is?
Kan me hier wel in vinden. Het was echt belachelijk groot, het liep ook echt niet door, heb nu nog steeds geen idee hoe het terrein in elkaar zat. Geluid bij de main kon beter, en omdat de ruimte voor de mainstage smal was maar wel lang hadden ze extra boxen halverwege moeten zetten om het geluid verder naar achter te krijgen. Was vooraan tijdens Hardwell ook behoorlijk paniekerig, nog nooit zo druk geweest op een festival. En verder naar achter lopen gaat lastig als niemand je een cm ruimte geeft om weg te gaan.Een van de drukste meest overhypte, onlogisch ingedeelde (te veel en te ver lopen de hele dag van area naar area), maar wel heel tof festival inderdaad. Gewoon 1 waar je in elk geval een keer moet zijn geweest![]()
Oja verder wel echt een super dag gehad daar

Van wat voor muziek hou je?Ah oke, nog meer tips beetje in de buurt van friesland? Rijden boeit ons niet zoveel, maar Brabant is een beetje ver![]()
Hallo jullie gaan gewoon hoor. Bij deze zijn jullie verplicht en staat dat dus vast.Dancevalley vond ik wel errrrggg leuk. Het is daar alleen slecht te doen qua overnachten door locatie en prijzen hotels in de omgeving.
Had daar dit jaar wel weer heen gewild.. maar weet niet of dat toegevoegd wordt aan ons lijstje..![]()
Ahja.. na een dagje festival is rijden niet echt meer een optie voor ons.....

Wij komen ook
Ja sowieso, Unstoppable ook dus ik hou m'n shirt weer aan die nacht