Trium
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 939
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

kaartjes voor flying dutch (Rotterdam) gewonnen
nog meer die hier heen gaan?![]()

enig! nu maar zorgen dat onze airmaxjes niet teveel geteld worden..
Hoopte op tomorrowland, maar was afgelopen zaterdag om 10:55 al aan het F5-en. Om 11:00 uur op de site, dus meteen toen ie open was.
Daarna een uur in de wachtrij gehangen om vervolgens te zien dat alles was uitverkocht.
Dus voor degene die zaterdag proberen: Veel suc6!

niet dat ik weetIk was inderdaad onder andere met Rolf. Maar die gene in hempje is een andere maat (zit hier ook op dbb) Ik had een 'zebra shirt' aan. Weet niet of je me dan misschien herkent?
maar hij in zn stringer viel op hahaha
haha rip nu ga ik helemaal geen moeite meer doen voor een kaartje![]()

idd. Voor dat geld ga ik liever naar moh dominator ground zero
en dan zit ik pas aan de helft![]()
?ThanksKaartjes voor Lakedance (2x) en Flying Dutch Eindhoven.
Hoopte op tomorrowland, maar was afgelopen zaterdag om 10:55 al aan het F5-en. Om 11:00 uur op de site, dus meteen toen ie open was.
Daarna een uur in de wachtrij gehangen om vervolgens te zien dat alles was uitverkocht.
Dus voor degene die zaterdag proberen: Veel suc6!
Ja met zo'n fysiek val je overal opniet dat ik weetmaar hij in zn stringer viel op hahaha

Rip geld en rip uit m'n lijf.
Doe het dan voor mijhaha rip nu ga ik helemaal geen moeite meer doen voor een kaartje![]()

Laat me raden, een hardstyle/harcore liefhebber?
Jij wilt ontkennen dat het niet belachelijk commercieel is?
Maar ja idd, wel meer hc dan hs.
Nee ik zeg niet dat het niet commercieel is, maar ik vind die muziek zelf gewoon belachelijk vet. En met mij blijkbaar nog veel meer mensen.

Nee ik zeg niet dat het niet commercieel is, maar ik vind die muziek zelf gewoon belachelijk vet. En met mij blijkbaar nog veel meer mensen.
dat bleek maar weer dat ik 5 uur bij Q-dance heb gestaan :')