XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Doen Pun, want wij gaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnn!

flying dutch eindhoven is al uitverkocht:P

Kaartjes voor Lakedance (2x) en Flying Dutch Eindhoven.

Hoopte op tomorrowland, maar was afgelopen zaterdag om 10:55 al aan het F5-en. Om 11:00 uur op de site, dus meteen toen ie open was.
Daarna een uur in de wachtrij gehangen om vervolgens te zien dat alles was uitverkocht.

Dus voor degene die zaterdag proberen: Veel suc6!

kaartjes voor flying dutch (Rotterdam) gewonnen :D

nog meer die hier heen gaan? :P

goeie lineup :cool:

:(

enig! nu maar zorgen dat onze airmaxjes niet teveel geteld worden..

komt goed en hoed

Hoopte op tomorrowland, maar was afgelopen zaterdag om 10:55 al aan het F5-en. Om 11:00 uur op de site, dus meteen toen ie open was.
Daarna een uur in de wachtrij gehangen om vervolgens te zien dat alles was uitverkocht.

oh die kaartjes zijn al in de verkoop? Wilde mss gaan maar geen zin om te haasten :p

vriend die me vraagt ja ga je mee flying dutch; kaartjes waren toen al uitverkocht

€335,25 voor Tomorrowland :o

Kaartjes voor Lakedance (2x) en Flying Dutch Eindhoven.

Thanks
niet dat ik weet:p maar hij in zn stringer viel op hahaha
Ja met zo'n fysiek val je overal op :D
Rip geld en rip uit m'n lijf.
haha rip nu ga ik helemaal geen moeite meer doen voor een kaartje :p
Doe het dan voor mij :kiss:
Commerciële meuk dat het is.
Laat me raden, een hardstyle/harcore liefhebber?

Jij wilt ontkennen dat het niet belachelijk commercieel is?
Maar ja idd, wel meer hc dan hs.

Nee ik zeg niet dat het niet commercieel is, maar ik vind die muziek zelf gewoon belachelijk vet. En met mij blijkbaar nog veel meer mensen.

Ik vond het vorig jaar wel leuk om een x mee te maken maar het ziet er op de aftermovie leuker uit dan dat het was imho. Ik kan niet zoveel met de muziek :o dat bleek maar weer dat ik 5 uur bij Q-dance heb gestaan :')

Terug
Naar boven