ivantjeuh
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja als je voornamelijk van hardcore houdt snap ik dat je TML niet speciaal vindt.Ik vond het vorig jaar wel leuk om een x mee te maken maar het ziet er op de aftermovie leuker uit dan dat het was imho. Ik kan niet zoveel met de muziekdat bleek maar weer dat ik 5 uur bij Q-dance heb gestaan :')
Mij zul je ook niet tegen komen op MOH maar kan me heel goed voorstellen dat het voor velen een feest is om naar uit te kijken.ik persoonlijk vind Tomorrowland wel ziek als het niet verdomd warm is 35 graden vorig jaaren niet zoveel mensen zijn. vind het persoonlijk te druk
20.000 man minder en ik zal weer zijn geweest. ga nu maar lekker 2 weken op vakantie voor bijna hetzelfde geld
![]()
Heb me die zaterdag dat het zo warm was ook voorgenomen dat als het ooit 30+ graden wordt, en ik heb ergens een kaartje voor dat ik deze verkoop en sowieso niet ga. Ik vond het vorig jaar wel leuk om een x mee te maken maar het ziet er op de aftermovie leuker uit dan dat het was imho. Ik kan niet zoveel met de muziekdat bleek maar weer dat ik 5 uur bij Q-dance heb gestaan :')

Nice you lucky bastard!
---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------
Nice you lucky bastard!

Ja dat was echt belachelijk, volgende keer ben ik daar niet meer bij. Tomorrowland vond ik 2 jaar geleden reuze meevallen qua drukte, ik kon overal snel naar toe en had aardig wat ruimte.Ah jij bent het eerste weekend geweest dus. Ik wilde kaartjes kopen voor zaterdags eerste weekend, maar tijdens het afrekenen werd ik teruggestuurd en waren deze uitverkocht. Toen kaartjes voor het tweede weekend gekocht. Achteraf heel erg blij mee geweest, want ik kan echt slecht tegen warmte...Heb me die zaterdag dat het zo warm was ook voorgenomen dat als het ooit 30+ graden wordt, en ik heb ergens een kaartje voor dat ik deze verkoop en sowieso niet ga.
Heb zelf geen last gehad van de drukte, alleen tijdens de laatste 2 uurtjes bij de mainstage was het behoorlijk druk. Had bij Mysteryland veel meer last van de drukte.

Wat een kut feest was dat hardbass...
Eerste en meteen ook laatste keer.