XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

HNGGGG bijnaaaa

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vond het vorig jaar wel leuk om een x mee te maken maar het ziet er op de aftermovie leuker uit dan dat het was imho. Ik kan niet zoveel met de muziek :o dat bleek maar weer dat ik 5 uur bij Q-dance heb gestaan :')
Tja als je voornamelijk van hardcore houdt snap ik dat je TML niet speciaal vindt.

Ben in 2014 op heel veel festivals geweest, en waar het ook aan lag, TML stak er voor mij persoonlijk met kop en schouders boven uit. En verder moet iedereen gewoon heen gaan waar ie heen wil :D Mij zul je ook niet tegen komen op MOH maar kan me heel goed voorstellen dat het voor velen een feest is om naar uit te kijken.

ik persoonlijk vind Tomorrowland wel ziek als het niet verdomd warm is 35 graden vorig jaar:P en niet zoveel mensen zijn. vind het persoonlijk te druk :P 20.000 man minder en ik zal weer zijn geweest. ga nu maar lekker 2 weken op vakantie voor bijna hetzelfde geld :P

ik persoonlijk vind Tomorrowland wel ziek als het niet verdomd warm is 35 graden vorig jaar:P en niet zoveel mensen zijn. vind het persoonlijk te druk :P 20.000 man minder en ik zal weer zijn geweest. ga nu maar lekker 2 weken op vakantie voor bijna hetzelfde geld :P

Ah jij bent het eerste weekend geweest dus. Ik wilde kaartjes kopen voor zaterdags eerste weekend, maar tijdens het afrekenen werd ik teruggestuurd en waren deze uitverkocht. Toen kaartjes voor het tweede weekend gekocht. Achteraf heel erg blij mee geweest, want ik kan echt slecht tegen warmte... :o Heb me die zaterdag dat het zo warm was ook voorgenomen dat als het ooit 30+ graden wordt, en ik heb ergens een kaartje voor dat ik deze verkoop en sowieso niet ga.

Heb zelf geen last gehad van de drukte, alleen tijdens de laatste 2 uurtjes bij de mainstage was het behoorlijk druk. Had bij Mysteryland veel meer last van de drukte.

1992is4you festival!
Hoef ik niet meer voor heel Decibel te betalen, terwijl ik toch alleen maar in die area sta :p

Ik vond het vorig jaar wel leuk om een x mee te maken maar het ziet er op de aftermovie leuker uit dan dat het was imho. Ik kan niet zoveel met de muziek :o dat bleek maar weer dat ik 5 uur bij Q-dance heb gestaan :')

Zo is het. Leuk voor één keer maar ik ga ook nooit meer terug. :o

Pun ik meld me aan voor de vrijdag van Tomorrowland

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.168
Nice you lucky bastard!

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

Nice you lucky bastard!

Mazzelaar !

Nog mensen die naar Qapital gaan :D ?

Ah jij bent het eerste weekend geweest dus. Ik wilde kaartjes kopen voor zaterdags eerste weekend, maar tijdens het afrekenen werd ik teruggestuurd en waren deze uitverkocht. Toen kaartjes voor het tweede weekend gekocht. Achteraf heel erg blij mee geweest, want ik kan echt slecht tegen warmte... :o Heb me die zaterdag dat het zo warm was ook voorgenomen dat als het ooit 30+ graden wordt, en ik heb ergens een kaartje voor dat ik deze verkoop en sowieso niet ga.

Heb zelf geen last gehad van de drukte, alleen tijdens de laatste 2 uurtjes bij de mainstage was het behoorlijk druk. Had bij Mysteryland veel meer last van de drukte.
Ja dat was echt belachelijk, volgende keer ben ik daar niet meer bij. Tomorrowland vond ik 2 jaar geleden reuze meevallen qua drukte, ik kon overal snel naar toe en had aardig wat ruimte.

Zijn er hier mensen die tomorrowland kaartjes te koop hebben? Het is gvd niet gelukt..

Kwam na 45 min door het systeem (toen 99% van de kaarten al uitverkocht was dus). Waren alleen nog maar dure opties beschikbaar, die dream lodges, 4p en 2p tent packages etc.

Toen nog ff gewacht in de ticketshop, kwam ineens weer het een en ander vrij. Maar als ik het selecteerde was het net weg of waren er nog maar 1 a 2 kaarten te koop. Werd er toen weer uitgekickt en kwam weer in de wachtrij te staan.:o

Achja, 2 jaar op rij kaarten kunnen krijgen. Ben daar allang blij mee. 500 euro p.p. neertikken voor 3 daagjes is me iets teveel.

ook geen kaarten kunnen krijgen helaas :(

Een kaartje te koop!

bij 1000 ontvangen karma berichten verloot ik misschien een kaartje

Wat een kut feest was dat hardbass...
Eerste en meteen ook laatste keer.

Terug
Naar boven