AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

vond wel kicken feestje, 1e setje op tribune door gebracht 2e setje maar rustig aan naar beneden gelopen en af en toe leuk plaatje tijdens de 2e set maar thats it.. 3e en 4e team vond ik wel echt kicken ! vooral met de nieuwe platen van titan, radical en warface :)

• Like
Waarderingen: LM
Ja echt belachelijk soft.
Werd ook helemaal kapot gedraaid door al die overgangen. Verder als het een beetje lekker los ging duurde het 10 sec en had je weer van die melodische meuk.

1e 2 teams wel ja, vond laatste 2 wel leuk heurr ! mja ben ook een hs liefhebber en jij niet echt als ik dit zo hoor..

Dus je hebt avondje azijn staan pissen daar? Lekker boeiend joh beetje gezelligheid maak je zelf ook toch.

Baco'tje peukie goed gesprek. Ik luister vaak niet eens naar de muziek.

Dat is gek. Voor mij is muziek juist het belangrijkste op een feest.

Dus je hebt avondje azijn staan pissen daar? Lekker boeiend joh beetje gezelligheid maak je zelf ook toch.

Baco'tje peukie goed gesprek. Ik luister vaak niet eens naar de muziek.

Nee joh tuurlijk niet. Gezellig was het zeker, alleen voor de muziek niet de moeite waard naar mijn mening.

dit was mn eerste hardbass, maar ik vond het maar tegenvallen..
laatste twee setjes waren wel lekker maar ik vond dit feest nou niet heel veel bijzonderder dan andere feesten, had toch wel iets meer verwacht eigenlijk

Ja echt belachelijk soft.
Werd ook helemaal kapot gedraaid door al die overgangen. Verder als het een beetje lekker los ging duurde het 10 sec en had je weer van die melodische meuk.

geen last van gehad op PMF hoor.. ging weer lekker tekeer! :p

Hardbass was top. Beastmode volgende keer eerder smsen/bellen :)

Ik meld me ook aan voor Freshtival, 24 mei.

is Qapital nog wat ?

Terug
Naar boven