MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

iemand naar Prspct aankomende hemelvaart?

Wordt er nog gemeet op emporium?

Fantasy Island,dreamfields,Defqon,decibel,ground zero in[emoji5]️, met dominator op vakantie :(((

Tickets voor Decibel zijn ook in the pocket w000t!

Suus en ik zijn nu confirmed bij:

Emporium
Ultrasonic
World of Pleasure
Mysteryland
Dance Valley
DefQon
Decibel

Dis gun b good. In voor Emporium meet btw.

Iemand van hier naar Solar?

Fantasy Island,dreamfields,Defqon,decibel,ground zero in[emoji5]️, met dominator op vakantie :(((
Ook in bij Dreamfields, in voor eventuele meet.

Wordt er nog gemeet op emporium?

Tickets voor Decibel zijn ook in the pocket w000t!

Suus en ik zijn nu confirmed bij:

Emporium
Ultrasonic
World of Pleasure
Mysteryland
Dance Valley
DefQon
Decibel

Dis gun b good. In voor Emporium meet btw.
Ook voor Emporium meet :)

Mysteryland staat op misschien bij mij, Dance Valley is wel een zekerheidje.

7th Sunday over twee weken :D

Misschien weten jullie dit :

3 kameraden gaan het gehele weekend naar defqon 1, ik wil alleen de zaterdag gaan.. kan ik zo naar hun toe komen bij de tenten aangezien hun wel tussendoor gaan eten oid en dan zou ik compleet alleen zijn als hun gaan een haha

Misschien weten jullie dit :

3 kameraden gaan het gehele weekend naar defqon 1, ik wil alleen de zaterdag gaan.. kan ik zo naar hun toe komen bij de tenten aangezien hun wel tussendoor gaan eten oid en dan zou ik compleet alleen zijn als hun gaan een haha

Denk niet dat dit kan.

Misschien weten jullie dit : 3 kameraden gaan het gehele weekend naar defqon 1, ik wil alleen de zaterdag gaan.. kan ik zo naar hun toe komen bij de tenten aangezien hun wel tussendoor gaan eten oid en dan zou ik compleet alleen zijn als hun gaan een haha
Volgens mij niet..:(

Hmm oke erg jammer, dan moet ik weekend gaan of helemaal niet..

Nee, je mag niet mee naar de tenten.
Je kan toch wel even uurtje alleen zijn? :roflol:
En kunnen zij niet gewoon voor die zaterdag eten op festival terrein zelf?

Haha ja zou wel kunnen maar elkaar terug vinden in die ontiegeljjke drukte en amper bereik ( ga ik vanuit) lijkt me wel lastig..

Nahh tis niet goedkoop he op zon festival..

Als zij met 3 zijn, kunnen toch 2 van die 3 naar de tent gaan en wat eten, en kan er toch 1 bij jou blijven, en dat ze daarna afwisselen ofzo? Veel zal er toch niet gegeten worden, banaantje of misschien 2 op het terrein zelf lijkt me maximaal :o

Laatst bewerkt:
Als zij met 3 zijn, kunnen toch 2 van die 3 naar de tent gaan en wat eten, en kan er toch 1 bij jou blijven, en dat ze daarna afwisselen ofzo? Veel zal er toch niet gegeten worden, banaantje of misshcien 2 op het terrein zelf lijkt me maximaal :o
Had vorig jaar van alles meegenomen van de supermarkt en uiteindelijk.had ik alleen een paar bananen gegeten en de rest gekocjt op t festival[emoji23]

Als zij met 3 zijn, kunnen toch 2 van die 3 naar de tent gaan en wat eten, en kan er toch 1 bij jou blijven, en dat ze daarna afwisselen ofzo? Veel zal er toch niet gegeten worden, banaantje of misshcien 2 op het terrein zelf lijkt me maximaal :o

Haha nee.. Heb maar met 1 echt goede vriendschap andere 2 niet zo veel mee..

En hun gebruiken niet dus die eten wel wat haha

Kijk nog wel even, hij vroeg net al aan 1 vd 2 of die goed vond als ik mee ging weekend met eigen tent toen antwoorde die al waarvan ik denk nahh lama zitten voel me niet echt welkom..

Haha nee.. Heb maar met 1 echt goede vriendschap andere 2 niet zo veel mee..

En hun gebruiken niet dus die eten wel wat haha

Kijk nog wel even, hij vroeg net al aan 1 vd 2 of die goed vond als ik mee ging weekend met eigen tent toen antwoorde die al waarvan ik denk nahh lama zitten voel me niet echt welkom..

Als je als enige gebruikt en je 3 vrienden niet zou ik het sowieso al geen weekend trekken :o

Terug
Naar boven