MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Haha nee.. Heb maar met 1 echt goede vriendschap andere 2 niet zo veel mee..

En hun gebruiken niet dus die eten wel wat haha

Kijk nog wel even, hij vroeg net al aan 1 vd 2 of die goed vond als ik mee ging weekend met eigen tent toen antwoorde die al waarvan ik denk nahh lama zitten voel me niet echt welkom..

Dat is sws al echt lame van die halve vrienden

en weekend ticket betalen en niet 3x een tientje aan eten kunnen uitgeven op het festival terrein is ook fakking skear

Had vorig jaar van alles meegenomen van de supermarkt en uiteindelijk.had ik alleen een paar bananen gegeten en de rest gekocjt op t festival[emoji23]

Is het btw toegestaan om eigen drinken en voedsel mee te nemen? Want ga dus even niet elke keer een half liter flesje water halen. Lekker voor snachts en sochtends dikke fles water :cool:. En eten gewoon voor als het onverhoopt lukt te eten :rolleyes:

Is het btw toegestaan om eigen drinken en voedsel mee te nemen? Want ga dus even niet elke keer een half liter flesje water halen. Lekker voor snachts en sochtends dikke fles water :cool:. En eten gewoon voor als het onverhoopt lukt te eten :rolleyes:
Ja,zolang het geen glas is. En het moet nog gesloten zijn. Je hebt ook een soort kaartje waarmee je nog een x van het festival.afkunt en 6 x een halve liter drinken weer mee kunt nemen.

Jamannn

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Confirmed. Je moet je bandje laten zien als je de camping op wil.

Of je moet een bandje fixen van iemand die zaterdagmiddag al weggaat, maar dat zullen er vast neit veel zijn. ;)
Vorig jaar had ik trouwens een weekendkaartje voor 10 euri meer dan prijs van een zaterdagkaartje, dus op die manier zou het ook kunnen. Ik zal wel geluk hebben gehad.

Vandaag Toffler! Ff wachten tot t droog is

1992 volgende week gaat niet door.
Dominator tickets in de pocket en hotel geboekt.

Nog iemand naar AwakeFest?

Vandaag Toffler! Ff wachten tot t droog is

1992 volgende week gaat niet door.
Dominator tickets in de pocket en hotel geboekt.

Nog iemand naar AwakeFest?
Je had echt bij Soenda moeten zijn... Manman
Ja, zeker weten dat Awake op de planning staat! ;)b zat of zo?

Gaat er iemand naar Harmony of Hardcore dit weekend?

Jamannn

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Confirmed. Je moet je bandje laten zien als je de camping op wil.

Of je moet een bandje fixen van iemand die zaterdagmiddag al weggaat, maar dat zullen er vast neit veel zijn. ;)
Vorig jaar had ik trouwens een weekendkaartje voor 10 euri meer dan prijs van een zaterdagkaartje, dus op die manier zou het ook kunnen. Ik zal wel geluk hebben gehad.

Nog in 4 meet?

Terug
Naar boven