MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Iemand nog 2 of 4 tickets over voor dance4liberation a.s. dinsdag?

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Iemand nog 2 of 4 tickets over voor dance4liberation van a.s. dinsdag?

rip ben ook zoekende voor maten. Heb er zelf al een.
Kijk even naar de weersvoorspelling van morgen, dat scheelt je weer zoekwerk.
Ik ken jou. Als ik Nee zeg, ben jij de eerste die me anaal aanrandt.
Hihihihihi :$

Ze voorspellen dat het in de middag/avond droog blijft. ???

Ligt er een beetje aan op welke site je kijkt denk ik. Als ik op buienradar en weeronline kijk verwachten ze redelijk wat neerslag. Aangezien alles buiten is daar ga ik het er niet op wagen. Als ik morgen wat ga doen is het naar Enschede, daar is het wel overdekt.

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

High energy heeft een gedeelte van de Ijssslhallen erbij gehuurd, hier kan 20.000 man schuilen als het te hard gaat. Ook hebben ze voor iedereen een poncho. Goede zaak!

Oh dat wist ik niet, dat is wel netjes!

High energy heeft een gedeelte van de Ijssslhallen erbij gehuurd, hier kan 20.000 man schuilen als het te hard gaat. Ook hebben ze voor iedereen een poncho. Goede zaak!
Chill!! :D Nouja, ik ga er gewoon vanuit dat het lekker droog is als ik der ben! :rolleyes:

Das wel jammer idd, op D4L zijn teveel mensen die ik ken :p.

Rip maten zijn opgelicht via marktplaats. Vroegen om id en adres van die gozer daarna zouden ze het geld overmaken.
Geld overgemaakt, stuurt ie een berichtje terug: haha je krijgt je kaartjes niet met een foto van 20 id kaarten :roflol:

Rip maten zijn opgelicht via marktplaats. Vroegen om id en adres van die gozer daarna zouden ze het geld overmaken.
Geld overgemaakt, stuurt ie een berichtje terug: haha je krijgt je kaartjes niet met een foto van 20 id kaarten :roflol:
Zuur! Geen feestje morgen dus..?

Kan pas weer knallen met defqon :( Misschien leuk om camping meet te doen?

Wie is er allemaal in voor defqonn weekend? zin in :D:D

Defqon aka altijd kutweer

Defqon alleen de zaterdag!

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Defqon vorig jaar goed weer geweest op de laatste nacht na XD

Vorig jaar 1 buitje en verder gewoon lekker weer gehad idd

Ik ben ook in voor defqon weekend :D

Terug
Naar boven