fikky
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Ja, voor de zaterdaggangers wel. Weekendtickets hebben afterparty tot 4 uur.. en later...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, voor de zaterdaggangers wel. Weekendtickets hebben afterparty tot 4 uur.. en later...
Idd powerhour wtf mr. Polska :')Uiteindelijk 3 uur de parkeerplaats af...
Hardcore tent was echt goed, eindshow en powerhour vond ik maar tegenvallen.
Net terug van werken op We Are Electric, wat een nazi-regime.
Diensten van 15 uur met een kwartier pauze, manmanman.
t*ring man, mag dat überhaupt volgens de regeltjes? Heb je niet gewoon recht op meer pauze? Hoe was het verder bij WAE?
Uiteindelijk 3 uur de parkeerplaats af...
Hardcore tent was echt goed, eindshow en powerhour vond ik maar tegenvallen.
Het was om 23:00 af, dus 4 uur erover gedaan om naar de parkeerplaats te lopen en de weg op te komen?!
Ziek man, dat zou mijn dag echt deels verpest hebben ben ik bang. Denk als je en half uur voor tijd weggaat, en je mist dus wel de eindshow, dat je gewoon gelijk weg had kunnen rijden...
Jou herken ik wel
En als je dan bedenkt dat we op de heenreis om 1 uur achteraan aansloten om op de parkeerplaats te komen en om half 4 pas op het terrein kwamen... Was echt een drama die logistiek daar.
. Vrijdag en zondag waren wel de beste dagen. Gunz for hire was wel m'n hoogtepunt. Heb radical en warface helaas moeten missen omdat ik haast nokkie ging in die tent
.Graag gedaan @ Main Concern, beste setje van 't hele weekend imo.Defqon was idd echt een lekker feestje, heb alleen fikky beastmode en melonz gemeet maar maakt niet uit.
Bijna alleen maar goeie setjes gehoord, waaronder Mashup Jack, G4H, Nosferatu & Endymion, Main Concern(thanks fikky), Delete, Thera en SRB