MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Ja dat parkeerterrein af was een drama!
Verder echt een ontzettend lekker feestje:D

Half uur gewacht met de bus omdat iemand kwijt was. Kerel loopt er nog denk ik.

Dq was weer geniaal.

Net terug van werken op We Are Electric, wat een nazi-regime.

Diensten van 15 uur met een kwartier pauze, manmanman.

Uiteindelijk 3 uur de parkeerplaats af...
Hardcore tent was echt goed, eindshow en powerhour vond ik maar tegenvallen.

Ja ging echt nergens over. En dan ook nog twee keer de muziek uit laten vallen :roflol:

Wie gaan er nog meer naar Dreamfields zaterdag?

Ziek man, dat zou mijn dag echt deels verpest hebben ben ik bang. Denk als je en half uur voor tijd weggaat, en je mist dus wel de eindshow, dat je gewoon gelijk weg had kunnen rijden...

En als je dan bedenkt dat we op de heenreis om 1 uur achteraan aansloten om op de parkeerplaats te komen en om half 4 pas op het terrein kwamen... Was echt een drama die logistiek daar.

Defqon weekend was goei. Beastmode nog even gemeet zaterdag nacht ;). Vrijdag en zondag waren wel de beste dagen. Gunz for hire was wel m'n hoogtepunt. Heb radical en warface helaas moeten missen omdat ik haast nokkie ging in die tent :roflol:.
Trouwens, nog nooit z'n dikke pump in m'n traps en onderarmen gehad van die tassen sjouwen over die brug.

Defqon was idd echt een lekker feestje, heb alleen fikky beastmode en melonz gemeet maar maakt niet uit :o.
Bijna alleen maar goeie setjes gehoord, waaronder Mashup Jack, G4H, Nosferatu & Endymion, Main Concern(thanks fikky), Delete, Thera en SRB

Defqon was idd echt een lekker feestje, heb alleen fikky beastmode en melonz gemeet maar maakt niet uit :o.
Bijna alleen maar goeie setjes gehoord, waaronder Mashup Jack, G4H, Nosferatu & Endymion, Main Concern(thanks fikky), Delete, Thera en SRB
Graag gedaan @ Main Concern, beste setje van 't hele weekend imo.

Terug
Naar boven