AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Was zaterdag bij Extrema ook de hele dag zo'n 30 graden, heb er gek genoeg niet heel veel last van gehad, alleen in de tent waar dus geen wind was, weinig zuurstof en het bloedheet was.

Aankomend weekend een rustweekje en de week erna naar TML :cool:

Bijna Dominator

Dominator. Heel de dag bij Arms Depot, alleen even heen en weer naar Chinatown Cruelty als Dolphin en Detest draaien :)

Wat rustig hier, allemaal nog aan 't afteren? Hoe was Dominator?

Nog iemand in voor craft?

Iemand TML dit weekend? Ik ben er zondag..

Nja beetje alles, vond de stages dit jaar wat tegenvallen maar aan de andere kant het vuurwerk was wel echt dik. Muziekaal gesproken had ik echt geen idee waar ik eigenlijk wilde staan. Wel een dikke line up maar niet iets wat me echt kon bekoren, alleen f.noize vond ik super en partyraiser was ook wel fijn alleen jammer van het zachte geluid. Moet er wel bij vertellen dat ik met te weinig slaap naar het festival ben vertrokken :p

Nja beetje alles, vond de stages dit jaar wat tegenvallen maar aan de andere kant het vuurwerk was wel echt dik. Muziekaal gesproken had ik echt geen idee waar ik eigenlijk wilde staan. Wel een dikke line up maar niet iets wat me echt kon bekoren, alleen f.noize vond ik super en partyraiser was ook wel fijn alleen jammer van het zachte geluid. Moet er wel bij vertellen dat ik met te weinig slaap naar het festival ben vertrokken [emoji14]
Aja defqon praktijken zeker[emoji14]

TML-gangers opgelet, grote drugscontrole.

Normaal trek ik me ook niet zoveel aan van die controle nieuwsberichtjes, maar wat ik op verschillende sites heb gelezen hoeveel ze bij dat Dour festival onderschept hebben baart me toch wel zorgen voor TML dit weekend... Is toch België daar zijn ze sowieso al anders w.b.t. drugs etc.

Ziet er wel uit of ze helemaal geen GHB hebben gepakt.

Terug
Naar boven