MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

ASOT 27 feb

Emporium 28 mei

Liquicity 24 juli

In voor meet

Wat mij betreft begint het festivalseizoen al in maart met DGTL op de 26e en eindigt ergens bij dream village 3 september.
Verder in voor Fantasy Island, Freshtival, Emporium, Dreamfields, Dance Valley.
Weet iemand of Pussylounge@thepark dit jaar weer is? Was tof feestje vorig jaar.

Wat mij betreft begint het festivalseizoen al in maart met DGTL op de 26e en eindigt ergens bij dream village 3 september.
Verder in voor Fantasy Island, Freshtival, Emporium, Dreamfields, Dance Valley.
Weet iemand of Pussylounge@thepark dit jaar weer is? Was tof feestje vorig jaar.
Nice, in 4 meet bij freshtival, emporium, dreamfields en dance valley?:D

Hnnnngggz so ready voor zaterdag ASOT:

Mmmmm

Misschien in voor Emporium

Wel duur voor de 2 stages waar k alleen sta..

De line-up van Emporium valt voor mij echt smerig tegen. Voor de hardere stijlen schijnt hij helemaal super te zijn maar voor de andere kant is het 3 x kut :( :( Was altijd een van m'n favoriete festivals...

De line-up van Emporium valt voor mij echt smerig tegen. Voor de hardere stijlen schijnt hij helemaal super te zijn maar voor de andere kant is het 3 x kut :( :( Was altijd een van m'n favoriete festivals...
Ik ga voor de hardere stijlen, vind het nou ook weer niet geweldig. KSHMR is heel bijzonder dacht ik gehoord te hebben?

Ja vorig jaar was beter. I cry everitim. Maarja gaat om de gezelligheid bro.

Footworxx stage op tomorrowland :roflol:

@euphorea korte meet gehad. Toffe goos en arms of peace. ASOT was echt dik!

Ik ga denk ik maar eens zo'n body engineers shirtje bestellen, volgens mij is dat t festivalshirt van 2016. Gvd kut ectos gisteren weer allemaal.

@Ashbringer45 @euphorea
t*ring zag wat snapchats van dennis letica voorbij komen, gruwelijke muziek + visual effects
[Link niet meer beschikbaar]

MarLo was echt dik man.

Terug
Naar boven