XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Pitch Festival 1 juli....anyone? :wave2:

Megabase was mooie,tot 7 uur in een vest gelopen, daarna jas aan. Helaas om 9:45(?) wel weg gegaan omdat m'n vrienden het te koud hadden , ik niet...

Sta ook nig op de foto met Titan. En m'n moeder is verkeersregelaar, daar kreeg ik dit appje van
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [\spiler]

Wat een grootte baas

Kut weer woensdag.. En buh dag nadien werken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.926
  • #5.928
Ik bedoel de festivals van vorig jaar waar wij zijn geweest.. Geloof alleEN DV mooi weer gehad..

Ik begrijp je nog niet helemaal maar ligt vast aan mij maar. Ik ben nog beetje gaar. :o

• #5.930
Geeft niet in dit topic mag je vaag zijn :kiss:

• #5.932
Nou in Arnhem was t steenkoud met wind en af en toe regen :(

Agreed. Ten dele tenminste. Heb wel wat tickets al gehaald voor die festivals die anders gewoon uitverkocht zijn, zoals Defqon1. Verder ga ik ook meer op de bonnefooi. Ben benieuwd hoe Euphorea t heeft nu op Down Under.
Wij waren pas rond 16:45 binnen, begon toen al gelijk te regenen en hagelen, was vrij snel over. Af en toe zon gehad maar het was wel behoorlijk koud als je buiten het publiek aan de rand stond.

Wij waren pas rond 16:45 binnen, begon toen al gelijk te regenen en hagelen, was vrij snel over. Af en toe zon gehad maar het was wel behoorlijk koud als je buiten het publiek aan de rand stond.

Ah, klinkt ongeveer hetzelfde als Hardshock alleen hadden wij alleen een kort regenbuitje (en toen stonden we in een tent). Tis gewoon echt nog te vroeg voor festivals schijnbaar. Wel naar je zin gehad bro?

fucking veel kaartjes van festivals te koop voor morgen:P

Ah, klinkt ongeveer hetzelfde als Hardshock alleen hadden wij alleen een kort regenbuitje (en toen stonden we in een tent). Tis gewoon echt nog te vroeg voor festivals schijnbaar. Wel naar je zin gehad bro?
Ja pech gehad hopen dat we het de rest van de festivals beter treffen! Zeker goed vermaakt, veel mensen gesproken die ik al lang niet meer gezien en gesproken had dat is toch altijd leuk, net een reünie :D

morgen supersized. lekker weer man :/

Terug
Naar boven