booboo kitty
Cool Novice
- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 65kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht dat het over dag nog wel lekker was vorig jaar? S nachts was wel ijskoud jaHet is niet beter dan vorig jaar.. En tien was t al bizar slecht!
Snap het ook nietIk begrijp je nog niet helemaal maar ligt vast aan mij maar. Ik ben nog beetje gaar.![]()

Wij waren pas rond 16:45 binnen, begon toen al gelijk te regenen en hagelen, was vrij snel over. Af en toe zon gehad maar het was wel behoorlijk koud als je buiten het publiek aan de rand stond.Agreed. Ten dele tenminste. Heb wel wat tickets al gehaald voor die festivals die anders gewoon uitverkocht zijn, zoals Defqon1. Verder ga ik ook meer op de bonnefooi. Ben benieuwd hoe Euphorea t heeft nu op Down Under.
Wij waren pas rond 16:45 binnen, begon toen al gelijk te regenen en hagelen, was vrij snel over. Af en toe zon gehad maar het was wel behoorlijk koud als je buiten het publiek aan de rand stond.
Wij waren pas rond 16:45 binnen, begon toen al gelijk te regenen en hagelen, was vrij snel over. Af en toe zon gehad maar het was wel behoorlijk koud als je buiten het publiek aan de rand stond.
fucking veel kaartjes van festivals te koop voor morgen![]()
. Snap dat koningsdag sws niet. Fucking oranje bs. Ja pech gehad hopen dat we het de rest van de festivals beter treffen! Zeker goed vermaakt, veel mensen gesproken die ik al lang niet meer gezien en gesproken had dat is toch altijd leuk, net een reünieAh, klinkt ongeveer hetzelfde als Hardshock alleen hadden wij alleen een kort regenbuitje (en toen stonden we in een tent). Tis gewoon echt nog te vroeg voor festivals schijnbaar. Wel naar je zin gehad bro?

Hoorde ook dat alleen hardcore en hardstyle tent zijn en de rest buiten