MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Hey Euph, ga je nou zelf ook nog naar Ultrasonic of wa?
Ga er maar niet van uit. Twee weken achter elkaar festivallen heb ik weinig zin in (23 juli Electronic family). Maar zeg nooit nooit. Als ik vrij ben en het is mooi weer en ik ben in een gekke wilde bui wie weet.

Wie allemaal in Defqon? Zag net op facebook dat @Melonz ook gaat.. @BeastMode0N taait m af.. Wie haalt hem over[emoji38]

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin. Deze keer alleen zaterdag jammer genoeg.

Idd, ook dagelijks veranderingen. Ene keer is het 27°C en bewolkt met af en toe zon, dan weer heel het weekend regen met 20°C etc.

We zullen 't wel zien, kunnen er toch weinig aan veranderen. Heb er echt onwijs zin in[emoji33][emoji33]

Werd me vandaag pas gevraagd of ik zaterdag en zondag kon werken op Defqon in de beveiliging. Leek me erg vet maar omdat ze er zo laat mee komen kan ik nu niet :( Of ik moet alleen zondag gaan na een paar uurtjes slaap maar dat trek ik niet.

Werd me vandaag pas gevraagd of ik zaterdag en zondag kon werken op Defqon in de beveiliging. Leek me erg vet maar omdat ze er zo laat mee komen kan ik nu niet :( Of ik moet alleen zondag gaan na een paar uurtjes slaap maar dat trek ik niet.

Daar hebben we wat voor, menig beveiliger loopt er aardig strak bij.

Nog mensen naar Awakenings zaterdag?

Ook in op Defqon!

Terug
Naar boven