MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.282
Maandag hier maar festivallen dan :D wat een hoerenweer nog steeds in NL zeg :eek:

ckz4acbbyserb.jpg

Damn wat was wish ondanks de modder een vet feestje. Schoenen en sokken gewoon achtergelaten op de parkeerplaats daar :p

HS/HC vrienden. Waar kun je tegenwoordig nog livesets downloaden.. ? Via Lsdb kun je haast niets meer downloaden en Hardtraxx idem. Word onderhand tijd voor een nieuwe playlist, elke set die ik nu heb al een keertje of 3 aan moeten horen :(

HS/HC vrienden. Waar kun je tegenwoordig nog livesets downloaden.. ? Via Lsdb kun je haast niets meer downloaden en Hardtraxx idem. Word onderhand tijd voor een nieuwe playlist, elke set die ik nu heb al een keertje of 3 aan moeten horen :(
Met de soundloader app kun je alle livesets van soundcloud als mp3 downloaden.

Op Android in ieder geval. IOS weet ik niet zeker.

Ik probeer 't vaak nog via soundcloud en als er geen link staat om direct te downloaden dan doe ik het via soundcloud downloader maar die kwaliteit is bagger helaas.

Oh blijkbaar te snel gereageerd, wat hier boven staat dus

Thx guys. Heb android ja. Ga ik doen!

Als je toffe sets op youtube tegenkomt gewoon in een converter plakken naar mp3, en deze dan op je telefoon gooien.

Iemand in voor dominator meet?

Is er zaterdag nog een meet bij Dreamfields?

Was het vroeger normaal dat feestjes in het licht waren? Opa @Punjab ?

Wel epic hoe iedereen los gaat vergeleken met tegenwoordig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.297
Nope! Mijn eerste Mysteryland was in het donker in 1999 in Bussloo Apeldoorn :D

De set van Darkraver bij Sensation Black was 's ochtends toen was het weer licht... grootste gedeelte van de party was gewoon 's nachts (in het donker)

Nog meer mensen in voor Q base?

Ook x-qlusive holland probably

Die set van Darkraver op Sensation Black was epic, thanx voor de link!
Was idd aan t eind toen t weer licht aan t worden was, te grappig om al die verlopen koppies te zien.

Terug
Naar boven