Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Ik ben blij als ik de dag na een festival weer hoe ik m'n veters moet strikken.
Ik drink ook alleen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben blij als ik de dag na een festival weer hoe ik m'n veters moet strikken.

Nee, en waarom zou je dat willen? Smerige hipsters die zo trots als een pauw 24/7 al jarenlang met zo veel mogelijk van die vieze bandjes om rondlopen.Krijg je als zaterdag ganger ook z'n mooi bandje als vorig jaar?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij gaat gewoon af hoor na het festival. Maar vind boekjes, muntjes etc. toch altijd leuke herinneringen.Nee, en waarom zou je dat willen? Smerige hipsters die zo trots als een pauw 24/7 al jarenlang met zo veel mogelijk van die vieze bandjes om rondlopen.
Je kunt beter aan paar lijpe foto's maken van hoe vertiefd iedereen eruit ziet daar heb ik altijd veel langer plezier van.Hij gaat gewoon af hoor na het festival. Maar vind boekjes, muntjes etc. toch altijd leuke herinneringen.
Haha die foto's zijn leuk ja, maar ook altijd een beetje schaamtegevoelJe kunt beter aan paar lijpe foto's maken van hoe vertiefd iedereen eruit ziet daar heb ik altijd veel langer plezier van.
Voor die muntjes á €2,75 per stuk koop ik liever een raketje, colaatje of een banaan.
Gewoon binnen de groep houden dan kan je er nog jarenlang om lachenHaha die foto's zijn leuk ja, maar ook altijd een beetje schaamtegevoel

Idd, iedereen die wat festivals doet heeft op zijn/haar gsm wel foto's die je alleen op je gsm kan laten zien en niet op fb oidGewoon binnen de groep houden dan kan je er nog jarenlang om lachen![]()

Idd, we zien wel wat het geeft. Niettemin blijft het kut als het veel regent. Camping drassig, veel modder etc. Mij boeit het niet maar mijn vriendin gaat de eerste keer mee. Zij is al niet echt voor die muziek dus je kan het al raden hoe haar humeur als het weer dan ook wat tegenslaagt. Perfect te begrijpen wel overigensWe zullen 't wel zien, kunnen er toch weinig aan veranderen. Heb er echt onwijs zin in[emoji33][emoji33]

Man ik hoop echt zo dat het weer goed blijft. Ik heb eeeeecht geen zin in een plonsfeest. Vorig jaar mn buik wel vol gehad van die onzin. Weeronline geeft 21 graden met een 75% kans op neerslag, maar dat is wel slechts 0,9 mm dus lijkt erg weinig. @Punjab schopt me vast voor mn ballen dat ik WeerOnline gebruik, maar ik heb dan ook geen directe lijn naar Piet Paulusma ofzo
Als ik zo naar de enorme benauwdheid hier kijk dan mag ik toch hopen dat het vannacht of morgen helemaal leeghoost en we zaterdag gewoon een zonnetje hebben. Maar we gaan t meemaken!

Was het maar waar
Afgelopen 2 jaar met geluk wel een dagticket kunnen bemachtigen maar dit jaar niet helaas.Ja, drie dagen. Ook door dom geluk hoorWas het maar waarAfgelopen 2 jaar met geluk wel een dagticket kunnen bemachtigen maar dit jaar niet helaas.
Ga jij wel?
Jaloers! Daar ga je het weekend van je leven beleven, trust me

Eerste keer is inderdaad allemaal wel impressionant om te zien maar uiteindelijk besef je dat het veel te duur is.Jaloers! Daar ga je het weekend van je leven beleven, trust me![]()

heb mijn kaartje helaas moeten verkopen

Nog mensen naar wish vandaag? Lekker stampen in de plassen.