Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Krijg je als zaterdag ganger ook z'n mooi bandje als vorig jaar?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Krijg je als zaterdag ganger ook z'n mooi bandje als vorig jaar?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nee, en waarom zou je dat willen? Smerige hipsters die zo trots als een pauw 24/7 al jarenlang met zo veel mogelijk van die vieze bandjes om rondlopen.

Nee, en waarom zou je dat willen? Smerige hipsters die zo trots als een pauw 24/7 al jarenlang met zo veel mogelijk van die vieze bandjes om rondlopen.
Hij gaat gewoon af hoor na het festival. Maar vind boekjes, muntjes etc. toch altijd leuke herinneringen.

Hij gaat gewoon af hoor na het festival. Maar vind boekjes, muntjes etc. toch altijd leuke herinneringen.
Je kunt beter aan paar lijpe foto's maken van hoe vertiefd iedereen eruit ziet daar heb ik altijd veel langer plezier van.

Voor die muntjes á €2,75 per stuk koop ik liever een raketje, colaatje of een banaan.

Je kunt beter aan paar lijpe foto's maken van hoe vertiefd iedereen eruit ziet daar heb ik altijd veel langer plezier van.

Voor die muntjes á €2,75 per stuk koop ik liever een raketje, colaatje of een banaan.
Haha die foto's zijn leuk ja, maar ook altijd een beetje schaamtegevoel

We zullen 't wel zien, kunnen er toch weinig aan veranderen. Heb er echt onwijs zin in[emoji33][emoji33]
Idd, we zien wel wat het geeft. Niettemin blijft het kut als het veel regent. Camping drassig, veel modder etc. Mij boeit het niet maar mijn vriendin gaat de eerste keer mee. Zij is al niet echt voor die muziek dus je kan het al raden hoe haar humeur als het weer dan ook wat tegenslaagt. Perfect te begrijpen wel overigens

Man ik hoop echt zo dat het weer goed blijft. Ik heb eeeeecht geen zin in een plonsfeest. Vorig jaar mn buik wel vol gehad van die onzin. Weeronline geeft 21 graden met een 75% kans op neerslag, maar dat is wel slechts 0,9 mm dus lijkt erg weinig. @Punjab schopt me vast voor mn ballen dat ik WeerOnline gebruik, maar ik heb dan ook geen directe lijn naar Piet Paulusma ofzo ;)

Als ik zo naar de enorme benauwdheid hier kijk dan mag ik toch hopen dat het vannacht of morgen helemaal leeghoost en we zaterdag gewoon een zonnetje hebben. Maar we gaan t meemaken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.271
Man ik hoop echt zo dat het weer goed blijft. Ik heb eeeeecht geen zin in een plonsfeest. Vorig jaar mn buik wel vol gehad van die onzin. Weeronline geeft 21 graden met een 75% kans op neerslag, maar dat is wel slechts 0,9 mm dus lijkt erg weinig. @Punjab schopt me vast voor mn ballen dat ik WeerOnline gebruik, maar ik heb dan ook geen directe lijn naar Piet Paulusma ofzo ;)

Als ik zo naar de enorme benauwdheid hier kijk dan mag ik toch hopen dat het vannacht of morgen helemaal leeghoost en we zaterdag gewoon een zonnetje hebben. Maar we gaan t meemaken!

Weerplaza maakt de beste combinatie van alle vooraanstaande weermodellen. Zeker het betrouwbaarst. Uit vertrouwbare bron weet ik daar ook een soort Rainman werkt, niet in de zin van regen natuurlijk :D

Mensen naar tomorrowland?

Of naar sensation morgen?

Jaloers! Daar ga je het weekend van je leven beleven, trust me :D
Eerste keer is inderdaad allemaal wel impressionant om te zien maar uiteindelijk besef je dat het veel te duur is.
Als ze die kutmuziek van de mainstage al eens veranderen/weglaten wordt de prijs al gehalveerd en krijg je een stuk minder randdebielen op het festival ook :p
Ben twee keer combi en eens een dag geweest en sindsdien koop ik altijd tickets (ben elk jaar al binnengeraakt, als Belg) en dat is weeral goed verdienen :p

Nog mensen naar wish vandaag? Lekker stampen in de plassen.

Terug
Naar boven