- Waardering
- 18.834
Nee wel de meeste ecto waarschijnlijkUuuh, wel gezien ja. Maar gepraat weinig geloof ik. Meer met pun
Ik zoek wel de 2 buffste, vind ik jullie dan ook?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee wel de meeste ecto waarschijnlijkUuuh, wel gezien ja. Maar gepraat weinig geloof ik. Meer met pun
Gezellig samen skepp'nOja even vergeten. Ik ga gewoon daar waar jij gaat.
ook samen naar de wc
Spreek voor jezelf ik ben massief
Totdat je komende zaterdag weer spichtig om je heen kijkt als een klein meisje

Oxazepam gaat me redden!!Totdat je komende zaterdag weer spichtig om je heen kijkt als een klein meisje![]()
Dan vind je @wovano en mij!Uuuh, wel gezien ja. Maar gepraat weinig geloof ik. Meer met pun
Bij de 'kleinere' festivals lukt dit enigszins wel om dan evt last-minute een ticket te kopen, maar dit lukt toch ook niet altijd? Defqon, TML, ... is het niet zo gemakkelijk om de week ervoor nog snel een ticketje te kopen als het goed weer is. Je kan natuurlijk voor deze wel een ticket kopen en dit raak je sowieso wel weer kwijt indien je niet gaat, maar ook dit is niet voor elk festival het geval natuurlijk...Ja sinds drama in 2014 of 15 of 16, slecht geheugen... Toen was het winderig met 11 graden ofzo.. heel de dag regen ook. Vanaf die dag heb ik festivals en buitenfeestjes afgezworen waar er minder dan 15 graden + wind en regen wordt voorspeld.
Zeg het ook elke keer... zat nu ook wel te twijfelen hoor, lang geleden voor mij zulk kut weer voorspelt op party.Ja sinds drama in 2014 of 15 of 16, slecht geheugen... Toen was het winderig met 11 graden ofzo.. heel de dag regen ook. Vanaf die dag heb ik festivals en buitenfeestjes afgezworen waar er minder dan 15 graden + wind en regen wordt voorspeld.
Bij de 'kleinere' festivals lukt dit enigszins wel om dan evt last-minute een ticket te kopen, maar dit lukt toch ook niet altijd? Defqon, TML, ... is het niet zo gemakkelijk om de week ervoor nog snel een ticketje te kopen als het goed weer is. Je kan natuurlijk voor deze wel een ticket kopen en dit raak je sowieso wel weer kwijt indien je niet gaat, maar ook dit is niet voor elk festival het geval natuurlijk...

Zeg het ook elke keer... zat nu ook wel te twijfelen hoor, lang geleden voor mij zulk kut weer voorspelt op party.
Dan gewoon lekker thuis op de bank series wegkijken 
Dat punt moet ik nog bereiken, komt wel met de leeftijd denk ikJa ik heb het echt wel ECHT afgezworenDan gewoon lekker thuis op de bank series wegkijken
![]()

Gevoelstemp lag rond de -5 Volgens mij waren we om 18:30 weer in het hotel ofzo, ik heb alleen helemaal geen herinnering meer aan wat er na het festival heeft plaatsgevonden 0,0 niets nakkes nada