XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.327
Ik ben er niet dus stop maar met zoeken :emo:

Zoek me rot, waar ben je nou man

• #7.329
Ben de weg kwijt :loony:

Pfff, jullie vergeten dat de grootste buffel van DBB ook aanwezig is.

Me! :emo:

Word regendansjes, wel balen zeg...

• #7.332
Ja sinds drama in 2014 of 15 of 16, slecht geheugen... Toen was het winderig met 11 graden ofzo.. heel de dag regen ook. Vanaf die dag heb ik festivals en buitenfeestjes afgezworen waar er minder dan 15 graden + wind en regen wordt voorspeld.

Ja sinds drama in 2014 of 15 of 16, slecht geheugen... Toen was het winderig met 11 graden ofzo.. heel de dag regen ook. Vanaf die dag heb ik festivals en buitenfeestjes afgezworen waar er minder dan 15 graden + wind en regen wordt voorspeld.
Bij de 'kleinere' festivals lukt dit enigszins wel om dan evt last-minute een ticket te kopen, maar dit lukt toch ook niet altijd? Defqon, TML, ... is het niet zo gemakkelijk om de week ervoor nog snel een ticketje te kopen als het goed weer is. Je kan natuurlijk voor deze wel een ticket kopen en dit raak je sowieso wel weer kwijt indien je niet gaat, maar ook dit is niet voor elk festival het geval natuurlijk...

Zeg het ook elke keer... zat nu ook wel te twijfelen hoor, lang geleden voor mij zulk kut weer voorspelt op party.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #7.335
Bij de 'kleinere' festivals lukt dit enigszins wel om dan evt last-minute een ticket te kopen, maar dit lukt toch ook niet altijd? Defqon, TML, ... is het niet zo gemakkelijk om de week ervoor nog snel een ticketje te kopen als het goed weer is. Je kan natuurlijk voor deze wel een ticket kopen en dit raak je sowieso wel weer kwijt indien je niet gaat, maar ook dit is niet voor elk festival het geval natuurlijk...

True maar last minute een ticket kopen als het wel lekker weer is dat is vaak geen issue (betaal liever wat meer dan dat ik tickets heb gekocht die ik niet kwijt kan omdat er 1000 mensen zijn die hun tickets verkopen ivm kutweer). En er is een uitzondering waar steevast een ticket voor gescoord wordt; Awake Fest.

Met 35 jaar is het ook niet zo'n ramp meer dat je niet meer overal bij bent en sommige mooie feestjes hebt gemist :)

En we wonen tegenwoordig ook niet meer zo centraal, wat de drempel ook weer extra verhoogt, een hotel boeken is daardoor ook een must geworden en op sommige feestdagen is dat niet te betalen (Pasen regio Amsterdam bijvoorbeeld).

• #7.336
  • #7.338
Ik geef je nog een paar jaar + een paar klote ervaringen in de kou :roflol:

Hardshock was ook zo'n drama met 7 graden en windkracht 8/9 langs het Almere Strand, verdomme nog nooit zo koud gehad :emo: Gevoelstemp lag rond de -5 Volgens mij waren we om 18:30 weer in het hotel ofzo, ik heb alleen helemaal geen herinnering meer aan wat er na het festival heeft plaatsgevonden 0,0 niets nakkes nada :treuren:

@euphorea wanneer gaan wij weer armen vergelijken ;$;$

Terug
Naar boven