Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tanned as f**k en niet verbrandZo erg verbrand, blaren overal opzittenverder een heel mooi feestje

Mooi feesje ja, kantje boord met binnen komen... steekproef controle werd uit de rij gehaald. Eindstand zooi afgenomen maar gelukkig wel naar binnen.. intents begin hahaahah

Als je uit de rij gehaald wordt moeten sowieso je kleren uit.
Wat zou jij doen?
Zooi zit standaard bij ballen, hij zegt tegen me heb je drugs bij je? Je kan het nu geven en dan kijken we wat we kunnen doen. Als je nee zegt en ik drugs bij je vind komt er gelijk politie bij. Dus ik keek 2 meter van me en daar stond idd een container waar je naakt in kon.. dus dacht Fk it, hij ging soieso goed bij me ballen voelen.. ze zijn ook niet gek
Als je uit de rij gehaald wordt moeten sowieso je kleren uit.
wat?Gozer uit onze groep, de grootste lopende apotheker, was er ook random uitgepikt. Hij wilde alleen ff ijs halen op terrein dus had gelukkig voor hem geen meuk mee. Die kon zich strippen totaan adamspaken vervolgens zn balzak en lul omhoog doen.
Dus ja, je kanbeter gewoon meewerken. Dit gebeurde pas vanaf zaterdagmiddag ongeveer.
Kan zijn doordat er vrijdag iemand was overleden door een hartstilstand.

Bij ons mochten er ook meerdere gewoon doorlopen zonder dat ze werden gefouilleerd. Op de zondag is een vriendin uit onze groep ook gepakt.
Verder was het wel weer een mega dik festival![]()
Ovet het feest zelf: zelf 3 dagen enkel bij de hardcore gestaan. Zaten paar dikke setjes bij, maar ook combis van artiesten wat zo tegenwerkte in een set.
Zoals f.Noize,drs,mbk DT afsluiting. Mooie diepe klanken van fnoize, en dan dat kut gepiep van drs.
Cryogenic en spitnoise waren dik, maar weet zeker dat als ze apart draaiden, het veel beter is. Ook 2 compleet verschillende kicks wat toch wat raar klinkt samen.
Zelf na zaterdagmiddag 3uur compleet fout gegaan. Niet goed eten, t*ring warm en nieuwe lading 4f zorgden ervoor dat de klap voor mn gevoel 2x zo hard kwam toen het aansloeg. Klap was helaas tegroot waardoor ik het evenwichtsgevoel compleet kwijt was. daarna voelde het alsof ik liep over een waterbed, ook stilstaan ging niet.
Uiteindelijk zaterdag voornamelijk zittend doorgebracht aan de zijkant.
Zondag weer wat erin gegooid in de hoop dat het beter zou gaan. Helaas niet. Dus maar weer achterin gaan zitten, totdat ik een moment mn zonnebril af had waarna er een groepje 17/18 jarige die naast me gingen zitten, me "onopvallend" zaten te filmen. Zat em namelijk nog wel redelijk te spacen. Klappertanden, panisch kijken, dikke doppen.. Waarna 1 idioot nog een foto met flits maakte en vanuit schrik zijn ze snel weggegaan.
Was jammer, setjes waren wel echt dik, alleen lichaam was zaterdag en zondag op. De geest werkte zondag ook nie meer, had me nog nooit zo ellendig gevoeld.
Zondagnacht andere 4f genomen (laatste daarvoor was 14:00 dus alles was redelijk uitgewerkt). Staan knallen bij paar afters wat weer prima ging. Had dat liever smiddags al gehad![]()