Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Was goeie fissa maar t*ring wat warm. 22:45 nog even bij hardcore afgesloten met @Kevjeee

Mooi feesje ja, kantje boord met binnen komen... steekproef controle werd uit de rij gehaald. Eindstand zooi afgenomen maar gelukkig wel naar binnen.. intents begin hahaahah

Waar verstop je het dan dat ze het zomaar vinden :o

Wat zou jij doen?
Zooi zit standaard bij ballen, hij zegt tegen me heb je drugs bij je? Je kan het nu geven en dan kijken we wat we kunnen doen. Als je nee zegt en ik drugs bij je vind komt er gelijk politie bij. Dus ik keek 2 meter van me en daar stond idd een container waar je naakt in kon.. dus dacht Fk it, hij ging soieso goed bij me ballen voelen.. ze zijn ook niet gek

Wat zou jij doen?
Zooi zit standaard bij ballen, hij zegt tegen me heb je drugs bij je? Je kan het nu geven en dan kijken we wat we kunnen doen. Als je nee zegt en ik drugs bij je vind komt er gelijk politie bij. Dus ik keek 2 meter van me en daar stond idd een container waar je naakt in kon.. dus dacht Fk it, hij ging soieso goed bij me ballen voelen.. ze zijn ook niet gek

Aah, dan zou ik ook het zekere voor het onzekere nemen inderdaad.

Had ook al vaker gehoord dat ze in nemen en je dan wel binnen laten.. gelukkig was dit zo, maar eigenlijk had ik wel teveel denk ik.

Gozer uit onze groep, de grootste lopende apotheker, was er ook random uitgepikt. Hij wilde alleen ff ijs halen op terrein dus had gelukkig voor hem geen meuk mee. Die kon zich strippen totaan adamspaken vervolgens zn balzak en lul omhoog doen.
Dus ja, je kanbeter gewoon meewerken. Dit gebeurde pas vanaf zaterdagmiddag ongeveer.
Kan zijn doordat er vrijdag iemand was overleden door een hartstilstand.

Ik vond de fouillering echt belachelijk slecht :emo: die gasten die 150 pillen meenemen mogen ze van mij wel pakken, alleen als je een paar pilletjes en wat poeder mee hebt is het wel sneu als ze de politie erbij halen

Gozer uit onze groep, de grootste lopende apotheker, was er ook random uitgepikt. Hij wilde alleen ff ijs halen op terrein dus had gelukkig voor hem geen meuk mee. Die kon zich strippen totaan adamspaken vervolgens zn balzak en lul omhoog doen.
Dus ja, je kanbeter gewoon meewerken. Dit gebeurde pas vanaf zaterdagmiddag ongeveer.
Kan zijn doordat er vrijdag iemand was overleden door een hartstilstand.
wat?

Ovet het feest zelf: zelf 3 dagen enkel bij de hardcore gestaan. Zaten paar dikke setjes bij, maar ook combis van artiesten wat zo tegenwerkte in een set.
Zoals f.Noize,drs,mbk DT afsluiting. Mooie diepe klanken van fnoize, en dan dat kut gepiep van drs.
Cryogenic en spitnoise waren dik, maar weet zeker dat als ze apart draaiden, het veel beter is. Ook 2 compleet verschillende kicks wat toch wat raar klinkt samen.

Zelf na zaterdagmiddag 3uur compleet fout gegaan. Niet goed eten, t*ring warm en nieuwe lading 4f zorgden ervoor dat de klap voor mn gevoel 2x zo hard kwam toen het aansloeg. Klap was helaas tegroot waardoor ik het evenwichtsgevoel compleet kwijt was. daarna voelde het alsof ik liep over een waterbed, ook stilstaan ging niet.

Uiteindelijk zaterdag voornamelijk zittend doorgebracht aan de zijkant.
Zondag weer wat erin gegooid in de hoop dat het beter zou gaan. Helaas niet. Dus maar weer achterin gaan zitten, totdat ik een moment mn zonnebril af had waarna er een groepje 17/18 jarige die naast me gingen zitten, me "onopvallend" zaten te filmen. Zat em namelijk nog wel redelijk te spacen. Klappertanden, panisch kijken, dikke doppen.. Waarna 1 idioot nog een foto met flits maakte en vanuit schrik zijn ze snel weggegaan.

Was jammer, setjes waren wel echt dik, alleen lichaam was zaterdag en zondag op. De geest werkte zondag ook nie meer, had me nog nooit zo ellendig gevoeld.
Zondagnacht andere 4f genomen (laatste daarvoor was 14:00 dus alles was redelijk uitgewerkt). Staan knallen bij paar afters wat weer prima ging. Had dat liever smiddags al gehad :p

• Like
Waarderingen: BB_
Bij ons mochten er ook meerdere gewoon doorlopen zonder dat ze werden gefouilleerd. Op de zondag is een vriendin uit onze groep ook gepakt en zij mocht niet meer naar binnen...
Verder was het wel weer een mega dik festival :fire:

Bij ons mochten er ook meerdere gewoon doorlopen zonder dat ze werden gefouilleerd. Op de zondag is een vriendin uit onze groep ook gepakt.
Verder was het wel weer een mega dik festival :fire:

Tja dat is nou eenmaal het risico. Het is illegaal, alleen omdat jij er 3 hebt en een ander 20 bepaald nog niet of ze je moeten laten gaan of niet.
Ze kiezen natuurlijk niet random uit.
Die jongen uit onze groep was vanaf 9uur bij te zien dat ie compleet van de kaart was, als ik beveiliging was, zou ik hem 5x per dag eruit halen.

En sommige verstopplekken blijven dom als je daarmee gepakt wordt, zoals autosleutel of telefoonhoesje

Ovet het feest zelf: zelf 3 dagen enkel bij de hardcore gestaan. Zaten paar dikke setjes bij, maar ook combis van artiesten wat zo tegenwerkte in een set.
Zoals f.Noize,drs,mbk DT afsluiting. Mooie diepe klanken van fnoize, en dan dat kut gepiep van drs.
Cryogenic en spitnoise waren dik, maar weet zeker dat als ze apart draaiden, het veel beter is. Ook 2 compleet verschillende kicks wat toch wat raar klinkt samen.

Zelf na zaterdagmiddag 3uur compleet fout gegaan. Niet goed eten, t*ring warm en nieuwe lading 4f zorgden ervoor dat de klap voor mn gevoel 2x zo hard kwam toen het aansloeg. Klap was helaas tegroot waardoor ik het evenwichtsgevoel compleet kwijt was. daarna voelde het alsof ik liep over een waterbed, ook stilstaan ging niet.

Uiteindelijk zaterdag voornamelijk zittend doorgebracht aan de zijkant.
Zondag weer wat erin gegooid in de hoop dat het beter zou gaan. Helaas niet. Dus maar weer achterin gaan zitten, totdat ik een moment mn zonnebril af had waarna er een groepje 17/18 jarige die naast me gingen zitten, me "onopvallend" zaten te filmen. Zat em namelijk nog wel redelijk te spacen. Klappertanden, panisch kijken, dikke doppen.. Waarna 1 idioot nog een foto met flits maakte en vanuit schrik zijn ze snel weggegaan.

Was jammer, setjes waren wel echt dik, alleen lichaam was zaterdag en zondag op. De geest werkte zondag ook nie meer, had me nog nooit zo ellendig gevoeld.
Zondagnacht andere 4f genomen (laatste daarvoor was 14:00 dus alles was redelijk uitgewerkt). Staan knallen bij paar afters wat weer prima ging. Had dat liever smiddags al gehad :p

Zou je beter geen weekenden meer pakken? Die 3 dagen drugs achter elkaar.. heb het zelf gelukkig nooit gedaan.

Klinkt iig of je aardig para was ja, vrienden van mij ook een weekend waren vrijdag ook zo gek en dan zaterdag gewoon door :emo: eindstand was dat ze beide om 18:00 para bij de tent zaten en zondag naar huis zijn gegaan

Terug
Naar boven