XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Overigens bepaalde lui die op de camping rondlopende, ik heb een hoop vage lui gezien maar dit sloeg echt alles. Die verwarde gezichten of lui die in een greppel lagen van de keta was echt gestoord

Die wc after waar iemand ineens een fakkel in de fik stook en beveiliging niet wist wat ze moesten doen :roflol:

Overigens bepaalde lui die op de camping rondlopende, ik heb een hoop vage lui gezien maar dit sloeg echt alles. Die verwarde gezichten of lui die in een greppel lagen van de keta was echt gestoord.
Lagen vast wel wat gewillige vrouwen tussen.

4e jaar dat we weekenden intents en defqon gaan. Dit was 1e keer dat het fout ging. En op lage dosis al. Vrijdag 1,5 pil/caps op alles ging prima, zaterdag na 1 al naar gevoel. Zondag overdag 1cap, snachts een kwart pil. Hebben vroeger wel eens dagen op 4/5 per dag voor 3 dagen gebruikt.

Hadden er alle 4 last van dat het hard erin klapte, zij konden na 5 minuutjes zitten bij de tent weer prima verder, ik helaas niet. Kreeg van de anderen uit onze groep wel andere soorten aangeboden voor een tegen effect, maar daar ging ik niet aan beginnen.

Uiteindelijk is het kut, maar heb wel alles meer bewust meegemaakt nu. Vroeger waren dagen veelal vage herinneringen.

Het meest kutte was constant bezorgde onbekenden die langsliepen uitleggen dat het wel "goed" gaat.

Dit was 1e keer dat maat van me de caps zelf vulde, ik ga ervanuit dat dat ook de laatste keer was.

Overigens bepaalde lui die op de camping rondlopende, ik heb een hoop vage lui gezien maar dit sloeg echt alles. Die verwarde gezichten of lui die in een greppel lagen van de keta was echt gestoord

Die wc after waar iemand ineens een fakkel in de fik stook en beveiliging niet wist wat ze moesten doen :roflol:

In onze groep zaten wel een aantal die voor 300eu aan spul mee hadden en opmaakte.

Die lui die langs de kant liggen, zijn vaak gasten die geen vrienden hebben die zeggen "nu ff stoppen, je gaat te snel".
Zelf zaterdag gezien in onze groep. Deel is 30+ en gaan al 10+ jaren, die schrikken van wat de 18-22 jarige er allemaal instoppen.
Dan hoor je iedereen onderling fluisteren dit gaat fout, maar ondertussen als "lolletje" zeggen tegen hem "ah joh komop, nog 1 en dan gaan we".
Eindstand: dikke k-hole voor die gozer van 19, z'n vriendin van 18 trippende van de hele x pil die ze nam.

Gebeurde gelukkig wel bij onze tenten, dus konden wel voor zorgen dat ze niet bij ehbo terecht zouden komen.
Met beetje pech waren ze eerder naar terrein gegaan en was het onderweg gebeurt.

En die wc after: wat een dwazen die de muziek kozen. Ging van hot naar her en het 1 was nog kutter dan t andere.
Die gozer die de fakkel gooide stond recht voor me, die was aardig rap door de uitgang :p Snapchat-670732356.jpg

4e jaar dat we weekenden intents en defqon gaan. Dit was 1e keer dat het fout ging. En op lage dosis al. Vrijdag 1,5 pil/caps op alles ging prima, zaterdag na 1 al naar gevoel. Zondag overdag 1cap, snachts een kwart pil. Hebben vroeger wel eens dagen op 4/5 per dag voor 3 dagen gebruikt.

Hadden er alle 4 last van dat het hard erin klapte, zij konden na 5 minuutjes zitten bij de tent weer prima verder, ik helaas niet. Kreeg van de anderen uit onze groep wel andere soorten aangeboden voor een tegen effect, maar daar ging ik niet aan beginnen.

Uiteindelijk is het kut, maar heb wel alles meer bewust meegemaakt nu. Vroeger waren dagen veelal vage herinneringen.

Het meest kutte was constant bezorgde onbekenden die langsliepen uitleggen dat het wel "goed" gaat.

Dit was 1e keer dat maat van me de caps zelf vulde, ik ga ervanuit dat dat ook de laatste keer was.
Dit is zo ontiegelijk kut, voor mij werkt het juist averechts.

Dit is zo ontiegelijk kut, voor mij werkt het juist averechts.

Aan de ene kant zou ik zeggen ja het is kut, aan de andere is het natuurlijk ook wel goed wat ze doen.
Daarom leg ik het ook wel uit als ze het vragen, dan ben je er vanaf.

Wij hebben vrijdag zelf ook 2x beveiliging erbij gehaald omdat een jongen met ogen dicht niet wakker te krijgen was. Hard schudden, water op polsen..

Maar ik zit daar zelf hetzelfde te doen als de mensen die voor me staan, alleen dan zonder mn benen te bewegen. Na 5x gestoord te worden, wordt mn humeur elke keer weer een stukje minder. En dan komt de beveiliger die wil checken of je nog wel normaal kunt lopen.

Bewust kiezen om even een rustmoment te pakken werkt dan vaak averechts

Gevalletje onverantwoord drugsgebruik.
Lekker meerdere dagen achter elkaar troep gebruiken en niet goed voor jezelf zorgen...

Het is wel weer duidelijk dat festivals alleen nog maar om drugs gebruiken gaat.

Linksvoor!

Mooi feesje ja, kantje boord met binnen komen... steekproef controle werd uit de rij gehaald. Eindstand zooi afgenomen maar gelukkig wel naar binnen.. intents begin hahaahah
Rip hoeveel had je bij je?

Wat zou jij doen?
Zooi zit standaard bij ballen, hij zegt tegen me heb je drugs bij je? Je kan het nu geven en dan kijken we wat we kunnen doen. Als je nee zegt en ik drugs bij je vind komt er gelijk politie bij. Dus ik keek 2 meter van me en daar stond idd een container waar je naakt in kon.. dus dacht Fk it, hij ging soieso goed bij me ballen voelen.. ze zijn ook niet gek
Die beveiligers mogen je niet sommeren om je uit te kleden en ze mogen ook niet aan je pik zitten. Politie mag dit overigens wel.
Gozer uit onze groep, de grootste lopende apotheker, was er ook random uitgepikt. Hij wilde alleen ff ijs halen op terrein dus had gelukkig voor hem geen meuk mee. Die kon zich strippen totaan adamspaken vervolgens zn balzak en lul omhoog doen.
Dus ja, je kanbeter gewoon meewerken. Dit gebeurde pas vanaf zaterdagmiddag ongeveer.
Kan zijn doordat er vrijdag iemand was overleden door een hartstilstand.
Man man man wat sneu zeg.

Aanstaande zondag overigens naar Freshtival. Toevallig nog meer mensen?

Die beveiligers mogen je niet sommeren om je uit te kleden en ze mogen ook niet aan je pik zitten. Politie mag dit overigens wel.

Je weet hoe het gaat maatje, hij gaat daar toch wel voelen of het nou mag of niet... 6 pillen en pakkie, dus ik had geluk man.

Man man man wat sneu zeg.

Bij entree mag dat wel. Zijn nou eenmaal de huisregels waar je mee akkoord bent gegaan. Je kiest zelf voor het festival. Je mag ook weigeren maar grote kans dat ze dan politie erbij halen. Met een beetje geluk sturen ze je weg.

En nee aan je pik mag niemand komen

Gewoon een jonge gast/meid uitzoeken die er chill uitziet, en zorgen dat je er niet al leip uitziet bij de ingang...

Bij entree mag dat wel. Zijn nou eenmaal de huisregels waar je mee akkoord bent gegaan. Je kiest zelf voor het festival. Je mag ook weigeren maar grote kans dat ze dan politie erbij halen. Met een beetje geluk sturen ze je weg.

En nee aan je pik mag niemand komen
Ja je gaat akkoord met huisregels, maar die huisregels zorgen er niet voor dat beveiligers meer bevoegdheden krijgen. Beveiligers mogen gewoonweg niet aan intieme delen komen, de wet staat boven huisregels op een festival.
Ik zwerf dat hele weekend ergens rond.
Ik ben die brede knappe jongen met dikke armen, spreek me maar aan als je me ziet.

Ja je gaat akkoord met huisregels, maar die huisregels zorgen er niet voor dat beveiligers meer bevoegdheden krijgen. Beveiligers mogen gewoonweg niet aan intieme delen komen, de wet staat boven huisregels op een festival.

Ik ben die brede knappe jongen met dikke armen, spreek me maar aan als je me ziet.
Tot zondag kan niet anders dan dat ik je tegen ga komen.

Terug
Naar boven