- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Zijn je ogen zondag nu constant gericht op knappe mannen?Tot zondag kan niet anders dan dat ik je tegen ga komen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn je ogen zondag nu constant gericht op knappe mannen?Tot zondag kan niet anders dan dat ik je tegen ga komen.

Persoonlijk ben ik nog nooit uit de rij gehaald. Wel al mensen eruit gehaald zien worden waaraan te zien was dat ze iets gebruikt hadden voordat ze naar binnen gingen. Als je van jezelf weet dat je geen normale kop meer hebt na het gebruik van eender welke middelen kun je beter gewoon wachten tot op feestje.wat je in ieder geval nooit moet doen, is een handtekening zetten nadat ze je gepakt hebben.
dan heb je direct een strafblad te pakken en kan je weinig met een advocaat beginnen.
Een kennis is gepakt nadat een vrouwelijke beveiliger hem stevig bij z'n zaakje pakte.
Hij wist dat hij niet moest tekenen, maar voelde zich zodanig overvallen door wat er gebeurde, dat hij het wel heeft gedaan.
Ik hoop niet dat deze trend gaat aanhouden voor de rest van het festivalseizoen
Vraag me overigens oprecht af hoe beveiliging iets kan voelen als je het bij je ballen hebt? Ik heb doorgaans 4 buisjes g, zakje pep of zakje met een capsule bij me. Die buisjes zijn best onhandig, maar dan nog wanneer ik het goed weg stopt valt het niet te voelen. Broek een klein beetje omlaag en je bent g2g.
Maak ook altijd even praatje met de beveiligers en wens ze een fijne dag, of werkse. Gewoon gezellig meewerken en er gebeurt niks.
Jij hebt gewoon hele grote ballen.Vraag me overigens oprecht af hoe beveiliging iets kan voelen als je het bij je ballen hebt? Ik heb doorgaans 4 buisjes g, zakje pep of zakje met een capsule bij me. Die buisjes zijn best onhandig, maar dan nog wanneer ik het goed weg stopt valt het niet te voelen. Broek een klein beetje omlaag en je bent g2g.
Maak ook altijd even praatje met de beveiligers en wens ze een fijne dag, of werkse. Gewoon gezellig meewerken en er gebeurt niks.

Ja dat klinkt echt veel veiliger dan in een zakje om je pik heen plakken....Gewoon zo'n typisch eastpakbuidelzakje meenemen naar een festival. Geld, pas, bonnejtes etc daar in steken en tijdens het binnen gaan alles in je handen nemen en zakje reeds open houden om te laten zien. Op deze manier word ik nog amper gefouilleerd.
wat je in ieder geval nooit moet doen, is een handtekening zetten nadat ze je gepakt hebben.
dan heb je direct een strafblad te pakken en kan je weinig met een advocaat beginnen.
Een kennis is gepakt nadat een vrouwelijke beveiliger hem stevig bij z'n zaakje pakte.
Hij wist dat hij niet moest tekenen, maar voelde zich zodanig overvallen door wat er gebeurde, dat hij het wel heeft gedaan.
Ik hoop niet dat deze trend gaat aanhouden voor de rest van het festivalseizoen

Dat zero tolerance drugsbeleid is toch ook één grote grap. Iedereen weet toch dat er gebruikt wordt. Gedoog het dan gewoon hypocriet zooitje dat het is.
Je weet dat het niet mag. Of je nou 3 pillen mee hebt of 20.
Natuurlijk is het zuur als jij, als "normale" gebruiker, er net uitgehaald wordt. Maar dan had je het of beter weg moeten stoppen, of niet mee moeten nemen.
Natuurlijk gebruikt meer dan de helft op zo'n feest, maar bedenk je eerst waarom jij bij de 0,001% hoort die gepakt wordt..
Bovendien moet de organisatie wel manieren verzinnen om mensen te pakken. Ze hebben licenties nodig om te bestaan, je hebt 0,0 geloofwaardigheid als je op een hardcore-feest, 0 mensen afdraagt aan de politie.
Zo nu en dan een steekproef, kunnen ze daarna aantonen dat ze actief mensen onderzocht hebben..