Dat zeg ik nietEcht hè, losers allemaal!
Alle drugsgebruikers zijn dom en kunnen zich niet zonder drugs amuseren!
Ik zeg enkel dat het geen prerequisite is om je te amuseren.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zeg ik nietEcht hè, losers allemaal!
Alle drugsgebruikers zijn dom en kunnen zich niet zonder drugs amuseren!
Ik zeg enkel dat het geen prerequisite is om je te amuseren.Een vierde dimensie?Jawel hoor... Maar met gaat er gewoon een andere dimensie open.
PoppersDat zeg ik nietIk zeg enkel dat het geen prerequisite is om je te amuseren.

Bomma is niet zo.

Bomma?
Oma Lien
Nogal wiedes. Anders kan je toch niet vergelijken? Weliswaar maar één keer, granted.
Oud besje versus snotjong
Ga een ander topic lekker verzieken+1, je hebt echt geen drugs nodig om je te kunnen amuseren op een feestje. En als je dat niet lukt, dan doe je iets verkeerd. Same goes for alcohol trouwens. Het is geen must om je te amuseren. En de dag nadien is het dubbel feest want geen kater![]()
Seks zonder klaarkomen is ook wel oke, maar wel zinloos, groetjes.Dat zeg ik nietIk zeg enkel dat het geen prerequisite is om je te amuseren.
Ghb is ook gewoon goed voor je
Slaap je goed door dusja anabool :s
Zolang @mat maar komtSeks zonder klaarkomen is ook wel oke, maar wel zinloos, groetjes.
Succes met de ontmaagdingIk ben er trouwens toch niet, andere prioriteiten dit weekend.