XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.762
upload_2019-6-24_8-14-11.png

:fire: Tikkeltje aan de warme kant wel :p

Maar alles beter dan regen en < 20 graden :woot:

Wordt weer een memorabele dag :heart:

• #7.766
DEFQON.1 dus voor jullie? :p

• #7.768
:cool: Have fun buddy :D Stay safe en doe geen dingen die ik ook niet zou doen :roflol:

• #7.770
:haha:

tenor.gif

• #7.772
30c was vorig jaar precies goed :)

• Like
Waarderingen: Vonk
Mij veel te warm hoor. Zeker in die zweettenten

30c was vorig jaar precies goed :)
Mij ook te warm. Al hangt het wel van meer factoren af. Als het aan het water is is/voelt het al minder warm. Staat er een beetje wind dan wordt het ook gelijk aangenamer. Als er plekken met schaduw en bomen etc is dat ook wel fijn. Die tenten zijn vaak wel bloedheet, vooral als ze maar een kleine ingang hebben en het dus niet door kan waaien.

• #7.776
Mij ook te warm. Al hangt het wel van meer factoren af. Als het aan het water is is/voelt het al minder warm. Staat er een beetje wind dan wordt het ook gelijk aangenamer. Als er plekken met schaduw en bomen etc is dat ook wel fijn. Die tenten zijn vaak wel bloedheet, vooral als ze maar een kleine ingang hebben en het dus niet door kan waaien.

Eens! Wordt lekker zweten in elk geval... Bij Awake gooien ze meestal wel een zijkant van de tent extra open :)

Eens! Wordt lekker zweten in elk geval... Bij Awake gooien ze meestal wel een zijkant van de tent extra open :)
Dat kan al enorm schelen. Met een beetje geluk plaatsen ze nog van die reusachtige ventilatoren voorin, ook lekker.

Kan me 4 jaar geleden Extrema Outdoor nog herinneren, ook 32/33 graden, volop zon en weinig wind.
De quartz tent, met harde duistere trip muziek, slechts een klein openingetje in de tentzodat de tent wel helemaal aardedonker zou blijven ivm de sfeer die ze daar wilden creeren.
Bloedverziekend heet en geen zuurstof, rip.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #7.778
Ja klopt die ventilatoren hebben ze altijd wel als het warm dreigt te worden, dus vooraan zal het ook redelijk toeven zijn. Beetje tegen de hekken aan, eigen m² space creëren en gaan met die banaan :D

Intents was ook bloedje heet.
Met alle optellende factoren gaan wij daarom nooit vooraan staan.
Altijd achteraan tegen de hekken aan, deze doeken doen ze altijd omhoog en de wind blaast dan lekker. Dan is het wel vol te houden.

Eergister was de voorspelling 41 graden, dus ik wacht wel af wat het wordt. Nederland kennende staat het gewoon te sneeuwen

Kan me nog herinneren dat er bij tomorrowland een paar jaar geleden gigantische ventilatoren stonden waar ze om de zoveel tijd water doorheen gooide zodat er een grote wolk aan kleine druppeltjes in het publiek terecht kwam. Heel chill was dat.

Terug
Naar boven