- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
En m'n vader is morgen ook nog jarig, maar dat heeft hier niets mee te maken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En m'n vader is morgen ook nog jarig, maar dat heeft hier niets mee te maken.

Defqon?![]()
Tikkeltje aan de warme kant wel
Maar alles beter dan regen en < 20 graden
Wordt weer een memorabele dag![]()
Oh ja natuurlijk dat is ook dit weekend, had nog moeite om een keuze te maken
Klopt, daar gingen de meeste van onze vrienden heen en mijn voorkeur gaat toch meer uit naar de hardere stijlen tov techno.
Have fun buddy
Stay safe en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
![]()

Buienradar geeft 34 graden voor zaterdag in Spaarnwoude![]()
Tikkeltje aan de warme kant wel
Maar alles beter dan regen en < 20 graden
Wordt weer een memorabele dag![]()

Buienradar geeft 34 graden voor zaterdag in Spaarnwoude![]()

Mij ook te warm. Al hangt het wel van meer factoren af. Als het aan het water is is/voelt het al minder warm. Staat er een beetje wind dan wordt het ook gelijk aangenamer. Als er plekken met schaduw en bomen etc is dat ook wel fijn. Die tenten zijn vaak wel bloedheet, vooral als ze maar een kleine ingang hebben en het dus niet door kan waaien.
Mij ook te warm. Al hangt het wel van meer factoren af. Als het aan het water is is/voelt het al minder warm. Staat er een beetje wind dan wordt het ook gelijk aangenamer. Als er plekken met schaduw en bomen etc is dat ook wel fijn. Die tenten zijn vaak wel bloedheet, vooral als ze maar een kleine ingang hebben en het dus niet door kan waaien.

Dat kan al enorm schelen. Met een beetje geluk plaatsen ze nog van die reusachtige ventilatoren voorin, ook lekker.Eens! Wordt lekker zweten in elk geval... Bij Awake gooien ze meestal wel een zijkant van de tent extra open![]()