Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Met dit weer ga ik nuchter of niet naar een festival, dat is vragen om problemen als je aan de zooi gaat

Kan me nog herinneren dat er bij tomorrowland een paar jaar geleden gigantische ventilatoren stonden waar ze om de zoveel tijd water doorheen gooide zodat er een grote wolk aan kleine druppeltjes in het publiek terecht kwam. Heel chill was dat.

Op intents hadden ze een aantal jaren geleden ook een waternevelaar. Als je als organisatie op dit soort weersomstandigheden goed kan inspelen, dan stijg je meteen in aanzien bij mij en waarschijnlijk vele andere bezoekers.

Op intents hadden ze een aantal jaren geleden ook een waternevelaar. Als je als organisatie op dit soort weersomstandigheden goed kan inspelen, dan stijg je meteen in aanzien bij mij en waarschijnlijk vele andere bezoekers.
Die dingen zouden eventueel de dag zelf nog geregeld kunnen worden met een beetje moeite

Ik kan de hitte blijkbaar stukken beter verwerken als ik laag in mijn vetprecentage zit. Verschil is vrij groot.

Kan me nog herinneren dat er bij tomorrowland een paar jaar geleden gigantische ventilatoren stonden waar ze om de zoveel tijd water doorheen gooide zodat er een grote wolk aan kleine druppeltjes in het publiek terecht kwam. Heel chill was dat.
True daar was ik ook bij, was enkel main de main vooraan voelbaar geloof ik.

emporium en intents hadden ook zulke grote ventilatoren in de tenten, moet ook wel

True daar was ik ook bij, was enkel main de main vooraan voelbaar geloof ik.
2013 of 2014 was dat, die 2 jaren ben ik geweest. Stond toen nog bij een jongen met imposante biceps maar durfde geen hoi te zeggen. Dat zal jij wel zijn geweest dan:P

nog luitjes na GZ 31 Aug ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.792
:woot:

upload_2019-6-26_12-23-8.png

Nog iemand die een dominator kaartje wil? 10eu dbb korting omdat ik zn goed persoon ben

• Like
Waarderingen: Vonk
Overigens nog lui zaterdag Defqon? Spontaan toch maar kaartje gekocht, geen idee wat de planning wordt op Mind dimension en The Purge na. Voor de rest beetje ouwehoeren met @wovano en @ScumbagAnnie gok ik.

Hele weekend aanwezig.

Moet zeggen dat ik de lineup van zaterdag vrij matig vind. Erg ruk zelfs.

Afsluiters zijn vrij matig. Heb ook niet echt acts waarvan ik zeg ja daar moeten we sws heen. Misschien te recentelijk te veel gasten al (HoH en weekend intents)

Hele weekend aanwezig.

Moet zeggen dat ik de lineup van zaterdag vrij matig vind. Erg ruk zelfs.

Afsluiters zijn vrij matig. Heb ook niet echt acts waarvan ik zeg ja daar moeten we sws heen. Misschien te recentelijk te veel gasten al (HoH en weekend intents)
Vind de lineup ook tegenvallen, zou initieel zondag gaan ivm werk. Enige leuke die dag waren ook delete vip, ophidian en 10 years of thera. 10 years of thera kan me wel eens een mokerdik setje woden :heart:

Mind Dimension & The Purge :bow2:

Standaard klaplongsessie bij die gasten. Helaas niet aanwezig op Defqon.

Klaplongen, verschrikkelijk..

Heb zelf 2 klaplongen gehad dus vind het ook niet echt toepasselijk :thumbd:

Stop klaplongen :whip:

Terug
Naar boven