XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Ook mensen hier die naar Impaqt gaan?

Waarschijnlijk nog naar Jungle op 7 september :rocker2:

Ben Ook morgen van de partij @ groundzero:cool:

Twijfel nog. Heb wel kaartje maar wordt dan al vierde week ook rij :emo:

• Like
Waarderingen: Vonk
Haha RIP gains, laatste feestje van mij was airforce festival. kon het ook wel goed merken de week erna met trainen. morgen maar is rustiger aan doen hoop ik.....:p:rolleyes:

Is ook waar! en INKAKKEN=BIJPAKKEN!!!

GZ was weer top alleen ingang was een drama :o:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.030
I'm out.

Ben 21 september bij Summerlake. Vermoedelijk laatste buiten festival van het jaar.

Jammer dat ze daar nooit echte techno programmeren maar altijd van die slappe hap DJ's :emo:

Is altijd een leuke bescheiden afsluiter van het festival seizoen, al komen er wel veel paupers op de gemixte stijlen festivals ten opzichte van de alleen maar techno festivals.

GZ was weer top alleen ingang was een drama :o:rolleyes:

Meh, ik vond het tegenvallen. Eigenlijk alleen maar uptempo. Dat is leuk voor een paar setjes, maar het blijft toch inspiratieloze bagger. Heb dan ook voornamelijk bij Multigroove en Hellbound gestaan.

De ingang is al jaren kut.

Jammer dat ze daar nooit echte techno programmeren maar altijd van die slappe hap DJ's :emo:

Is altijd een leuke bescheiden afsluiter van het festival seizoen, al komen er wel veel paupers op de gemixte stijlen festivals ten opzichte van de alleen maar techno festivals.
Kom er ook niet echt voor de techno. Ben er nu vier keer geweest en vind het ook altijd een prima afsluiter van het festivalseizoen. Lekker compact, dus niet de hele dag lopen. Vind het tokkie/pauper gehalte er wel meevallen, kom je op elk festival wel tegen, gewoon geen aandacht aan besteden.

Zo eind september wel hopen dat het niet de hele dag regent...

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #8.033
Kom er ook niet echt voor de techno. Ben er nu vier keer geweest en vind het ook altijd een prima afsluiter van het festivalseizoen. Lekker compact, dus niet de hele dag lopen. Vind het tokkie/pauper gehalte er wel meevallen, kom je op elk festival wel tegen, gewoon geen aandacht aan besteden.

Zo eind september wel hopen dat het niet de hele dag regent...

Ja is altijd een frisse tijd voor een festival, sowieso dauw op je snor in de avonduren :p

Planning is behoorlijk vol :emo:
Elrow 7/9
Smeerboel 14/9 onder voorbehoud
Connect: Awakenings x Timewarp Dusseldorf 21/9
Cocoon x Loveland ADE 19/10
ADE ...?

Laatst bewerkt:
  • #8.035
Dat feestje heet Connect, jij barbaar! :mad:
Ben ik vorig jaar geweest. Ik vond het echt zwaar tegenvallen. Eerst een uur oponthoud gehad omdat we een politiefuik inreden waar alle Nederlandse auto’s eruit werden gepikt. Eer er een blaastest en een drugstest afgenomen was, waren we een half uur verder. Bij de ingang bleek dat de kaartjes van onze vrienden zogenaamd niet geldig waren. Binnen was het super druk bij de barren. Wanneer je een drankje kocht moest je een soort statiegeld betalen was je pas weer terug kreeg bij het inleveren van je lege bekertje. Nog nooit meegemaakt dit absurde systeem. Dit alles heeft voor mij het hele feest verpest.

• #8.039
Ben ik vorig jaar geweest. Ik vond het echt zwaar tegenvallen. Eerst een uur oponthoud gehad omdat we een politiefuik inreden waar alle Nederlandse auto’s eruit werden gepikt. Eer er een blaastest en een drugstest afgenomen was, waren we een half uur verder. Bij de ingang bleek dat de kaartjes van onze vrienden zogenaamd niet geldig waren. Binnen was het super druk bij de barren. Wanneer je een drankje kocht moest je een soort statiegeld betalen was je pas weer terug kreeg bij het inleveren van je lege bekertje. Nog nooit meegemaakt dit absurde systeem. Dit alles heeft voor mij het hele feest verpest.

Het is mij ook te commercieel en ik zou nooit moedwillig de Nederlandse grens oversteken voor een goed feestje, zeker niet Duitsland met hun achterlijke fuiken en speekseltesten. Dan zou ik er een week moeten overnachten in een hotel om weer naar huis te mogen :roflol:

Het is mij ook te commercieel en ik zou nooit moedwillig de Nederlandse grens oversteken voor een goed feestje, zeker niet Duitsland met hun achterlijke fuiken en speekseltesten. Dan zou ik er een week moeten overnachten in een hotel om weer naar huis te mogen :roflol:
Je kunt ook gewoon een keer nuchter gaan ;) ;) ;) ;) ;)

Terug
Naar boven