- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Dominator was het toch ook niet zonnig?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgens weer.nl is het enigszins zonnig met een klein drupje. Lastig voorspellen nog aangezien het nog 1,5 week is. We zien het wel!
Sounds perfect to me. Als het maar droog blijft, dat is het voornaamste. Zonnetje erbij zou lekker zijn.1,5w is te ver weg inderdaad, al is de spreiding in de pluim niet heel groot, dus de bandbreedte in wat er mogelijk is (zonder radicale veranderingen in het luchtdrukpatroon) is vrij beperkt.
![]()
Temperatuur gemiddeld rond de 20 graden (van 50 berekeningen) en spreiding tussen 28graden en 13 graden. Dus het kan nog alle kanten op, maar hoogstwaarschijnlijk rond de 19-23gr.
![]()
Neerslagsignaal is te verwaarlozen volgens alle berekeningen, hier is de spreiding overigens ergens tussen de 0-6mm. Waarbij de kans op 6mm ongeveer 2% bedraagt.
De hele dag zon gehad op een half uurtje regen na. Is uiteindelijk prachtig weer geworden.

De hele dag zon gehad op een half uurtje regen na. Is uiteindelijk prachtig weer geworden.

Echt drama met afsluiter uitzoeken hier weerTimetable van decibel online. ben al in full autism mode mijn eigen excel overzicht aan het maken van de stages en artiesten.

Dominator was blafheet en zonnig
Het zou toen enorm slecht weer worden, maar uiteindelijk viel het wel mee. Eén of twee dikke buien, hooguit. Tussendoor zonnig en warm. Een lekkere Hollandse zomerdag dus.Ik ben vast in de war dan met een andere zaterdag
Te lui om terug te bladeren![]()
Delete, djipe, drs of titan. Maar wordt waarschijnlijk Djipe aangezien die nergens draait. Maar mij kennende wordt het geen een van die vierWaar twijfel je tussen? Deadly afsluiten is ook Goeiee, Maarja eindshow is altijd ook nice...

Heb 2 druppels gehad, heb zonnebrand gekocht daarzo 2x gesmeerd anders werd ik kreeft. Heb et ook nog aan mensen uitgedeeld die te rood warenHet zou toen enorm slecht weer worden, maar uiteindelijk viel het wel mee. Eén of twee dikke buien, hooguit. Tussendoor zonnig en warm. Een lekkere Hollandse zomerdag dus.
Je bent niet in de war volgens mij :-)

Wie de f**k is dat brahhDelete, djipe, drs of titan. Maar wordt waarschijnlijk Djipe aangezien die nergens draait. Maar mij kennende wordt het geen een van die vier![]()
DELETEDelete, djipe, drs of titan. Maar wordt waarschijnlijk Djipe aangezien die nergens draait. Maar mij kennende wordt het geen een van die vier![]()

Die staat idd in het autistische excel overzicht