MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.982
volgens weer.nl is het enigszins zonnig met een klein drupje. Lastig voorspellen nog aangezien het nog 1,5 week is. We zien het wel!

1,5w is te ver weg inderdaad, al is de spreiding in de pluim niet heel groot, dus de bandbreedte in wat er mogelijk is (zonder radicale veranderingen in het luchtdrukpatroon) is vrij beperkt.
eps_pluim_tt_06260.png

Temperatuur gemiddeld rond de 20 graden (van 50 berekeningen) en spreiding tussen 28graden en 13 graden. Dus het kan nog alle kanten op, maar hoogstwaarschijnlijk rond de 19-23gr.

eps_pluim_rr_06260.png

Neerslagsignaal is te verwaarlozen volgens alle berekeningen, hier is de spreiding overigens ergens tussen de 0-6mm. Waarbij de kans op 6mm ongeveer 2% bedraagt.

• Like
Waarderingen: LM
1,5w is te ver weg inderdaad, al is de spreiding in de pluim niet heel groot, dus de bandbreedte in wat er mogelijk is (zonder radicale veranderingen in het luchtdrukpatroon) is vrij beperkt.
eps_pluim_tt_06260.png

Temperatuur gemiddeld rond de 20 graden (van 50 berekeningen) en spreiding tussen 28graden en 13 graden. Dus het kan nog alle kanten op, maar hoogstwaarschijnlijk rond de 19-23gr.

eps_pluim_rr_06260.png

Neerslagsignaal is te verwaarlozen volgens alle berekeningen, hier is de spreiding overigens ergens tussen de 0-6mm. Waarbij de kans op 6mm ongeveer 2% bedraagt.
Sounds perfect to me. Als het maar droog blijft, dat is het voornaamste. Zonnetje erbij zou lekker zijn.

Oant moarn!

• #7.985
Ja wij moeten ook duimen @HillR aangezien we dan op de RDM staan te raven op de dikste techno beukers van Remco, Paula en ROD :heart:

• #7.986
  • Like
  • #7.989
Ik ben vast in de war dan met een andere zaterdag :roflol:

Te lui om terug te bladeren :emo:

Ik ben vast in de war dan met een andere zaterdag :roflol:

Te lui om terug te bladeren :emo:
Het zou toen enorm slecht weer worden, maar uiteindelijk viel het wel mee. Eén of twee dikke buien, hooguit. Tussendoor zonnig en warm. Een lekkere Hollandse zomerdag dus.
Je bent niet in de war volgens mij :-)

Het zou toen enorm slecht weer worden, maar uiteindelijk viel het wel mee. Eén of twee dikke buien, hooguit. Tussendoor zonnig en warm. Een lekkere Hollandse zomerdag dus.
Je bent niet in de war volgens mij :-)
Heb 2 druppels gehad, heb zonnebrand gekocht daarzo 2x gesmeerd anders werd ik kreeft. Heb et ook nog aan mensen uitgedeeld die te rood waren :fire:

• Like
Iemand hier ooit bij één van die Radical Redemption events geweest? Is dat wat(zelf nog nooit een Hardstyle feest bezocht)?
Line up van dit jaar ziet er naar mijn weten goed uit.

Terug
Naar boven