MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Was vroeger erg fan van delete maar tegenwoordig is het niet altijd m'n eerste keus meer.
Nog liever levend verbrand dan hier naar luisteren.
Jij bent een belg dus jouw mening is irrelevant.
Iemand hier ooit bij één van die Radical Redemption events geweest? Is dat wat(zelf nog nooit een Hardstyle feest bezocht)?
Line up van dit jaar ziet er naar mijn weten goed uit.
Meh radical fans zijn wel beetje de autisten van het hardstyle. Beetje circle jirk groepje. Maar je zal je vast wel vermaken

Het is inderdaad (industrial) hardcore. Hardstyle.com is gewoon een site waar je platen kan kopen. Daarnaast is hardstyle in azie, zuid-amerika en sommige landen in de eu ram groot.

Decibel zaterdag afsluiten met Noisekick
Zondag 1,5uur Spitnoise afsluiter :bow2:

Decibel zaterdag afsluiten met Noisekick
Zondag 1,5uur Spitnoise afsluiter :bow2:
Als ik nuchter naar Noisekick luister denk ik; t*ring je moet wel heel gehandicapt zijn en/of heel weinig werkende hersencellen hebben om hiernaar te luisteren.
Op een festival met pep en G op denk ik, prima deuntje, keurig tempo.

Als ik nuchter naar Noisekick luister denk ik; t*ring je moet wel heel gehandicapt zijn en/of heel weinig werkende hersencellen hebben om hiernaar te luisteren.
Op een festival met pep en G op denk ik, prima deuntje, keurig tempo.
Herkenbaar. Alleen als je mij dag erna vraagt 'En hoe vond je (vul random naam in) draaien?' zeg ik meestal, 'Heb ik die bezig gehoord? Goed dan zeker want ben niet weggegaan' :D

Zijn er nog mensen aanwezig bij Paradigm Festival a.s. Zaterdag?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.012
:cheer: :cheer:

upload_2019-8-16_11-48-30.png

Rond 13h00 vertrekken zaterdag van huis lijkt een goed plan.

• #8.014
Zo was mooie fissa :woot: 2 areas die ouderwets de tent afbraken met technogeweld! Helden van de avond: Remco Beekwilder, Paula Temple (eerste uur), KOBOSIL & ROD met een snoeiharde 90’s set :cool:

Goede sfeer, 50+ complimenten gehad, goed voor de ego :$ Heerlijk hoe de Rotterdammers geen blad voor de mond nemen :haha: mooie gesprekken gevoerd :thumbs:

Nu plafonddienst.... :rolleyes:

upload_2019-8-18_1-23-1.jpeg

Zo was mooie fissa :woot: 2 areas die ouderwets de tent afbraken met technogeweld! Helden van de avond: Remco Beekwilder, Paula Temple (eerste uur), KOBOSIL & ROD met een snoeiharde 90’s set :cool:

Goede sfeer, 50+ complimenten gehad, goed voor de ego :$ Heerlijk hoe de Rotterdammers geen blad voor de mond nemen :haha: mooie gesprekken gevoerd :thumbs:

Nu plafonddienst.... :rolleyes:

upload_2019-8-18_1-23-1.jpeg

Wat een GEWELD inderdaad. Ik zou het willen beschrijven als duivels. Om 4 uur in de middag liep ik binnen en kon het tempo en gebeuk bijna niet geloven. Mensen leken totaal bezeten. Stijf van de drugs, het zweet gutsend uit hun lijf, raggen met hun armen en benen. Oorverdovend en verpletterend muzikaal geweld. En wat een publiek inderdaad. Allemaal totaal de juiste mindset; t*ring hard gaan.

• #8.016
Wat een GEWELD inderdaad. Ik zou het willen beschrijven als duivels. Om 4 uur in de middag liep ik binnen en kon het tempo en gebeuk bijna niet geloven. Mensen leken totaal bezeten. Stijf van de drugs, het zweet gutsend uit hun lijf, raggen met hun armen en benen. Oorverdovend en verpletterend muzikaal geweld. En wat een publiek inderdaad. Allemaal totaal de juiste mindset; t*ring hard gaan.

Mooier kan ik het niet samenvatten :D Techno zoals het hoort, mijn hart is verzadigd :heart:

Op technofeesten is het aandeel van mensen dat compleet v/d kaart is altijd wel erg hoog inderdaad :roflol: Mooi al die verkrekte koppies :haha:

Mooier kan ik het niet samenvatten :D Techno zoals het hoort, mijn hart is verzadigd :heart:

Op technofeesten is het aandeel van mensen dat compleet v/d kaart is altijd wel erg hoog inderdaad :roflol: Mooi al die verkrekte koppies :haha:

Heerlijk ja! De muziek is voor mij bijzaak, de mensen maken een feest. En alsof er audities zijn geweest; alleen maar bazen daar :bow:

De locatie was ook grimmig en droeg bij aan de juiste sfeer. Heb menig hardcore feest meegemaakt - wat voor de gemiddelde mens meer agressief klinkt - maar meer obscuur dan dit wordt het niet.

• #8.018
Heerlijk ja! De muziek is voor mij bijzaak, de mensen maken een feest. En alsof er audities zijn geweest; alleen maar bazen daar :bow:

De locatie was ook grimmig en droeg bij aan de juiste sfeer. Heb menig hardcore feest meegemaakt - wat voor de gemiddelde mens meer agressief klinkt - maar meer obscuur dan dit wordt het niet.

Industriele techno is echt bezig aan een flinke opmars de laatste jaren en met een beetje tempo erin klinkt dat inderdaad lekker duister, hetgeen geweldig tot zijn recht komt in zulke oude havenloodsen :cool:

wie gaat er naar ground zero? begint wel beetje te kriebelen nu ‘t dichterbij komt maar niemand die ik ken gaat :o

Terug
Naar boven