AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

Jouw type volk liep er wel rond ja. Allemaal duitsers in BDSM pakjes.
Fucking geil. In berlijn lopen ook van die figuren rond kan daar echt van genieten. Zijn teminste niet van die social media kutjes die alles staan lopen te filmen. Vind het altijd jammer dat ik zeker door 500man op een feestje meer dan 10m aanword gestaart omdat ik los ga heel jammer dit. Vgm raare verschijning hier in nederland...
 
Nico moreno... zijn er niet veel hier die hem kennen in nl simpelweg een zieke dj man. Franse techno staat momenteel zeker aan mijn top. Katharsis schijnt ook ziek te zijn ff kieken daar in de zummer.
Nico moreno inderdaad een topper. Is nog niet zo bekend hier, wordt vaak verward met nico morano. Toch een net iets ander tempo haha :p
Katharsis wil ik ook echt wl eens doen, lijkt me echt vet
 
Mensen zaterdag dagcollege in Eindhoven?
Helaas moet ik deze even aan me voorbij laten gaan, andere plannen voor zaterdag maar was graag gegaan.
Was eerst de bedoeling dat die in het Koelhuis zou plaatsvinden toch? Was wel benieuwd naar de locatie. Klokgebouw is ook wel oké als ze de lichten mooi opbouwen.
 
Ik zal met pijn in mijn hart de filmpjes terugkijken en setjes luisteren op soundcloud :o.

Wil deze zomer eigenlijk nog wel een feestje pakken met flinke beuk techno. Iemand nog aanraders?
Rotterdam rave 15 augustus
 
LM Klokgebouw is qua locatie niet verkeerd, maar zo enorm warm daar binnen he :sukkeltje:
 
  • Like
Waarderingen: LM
Rotterdam rave 15 augustus
Ik kwam het gisteren toevallig tegen. Line-up is echt hard :hamer:.

Zit wel tussen Solar (thuisfeestje) en Decibel in helaas, maar wat de planning wordt zien we dan wel weer. Duurt gelukkig ook nog wel even, dus dan zijn we hopelijk van dat hele Corona gebeuren af...
 
  • Like
Waarderingen: LM
Helaas moet ik deze even aan me voorbij laten gaan, andere plannen voor zaterdag maar was graag gegaan.
Was eerst de bedoeling dat die in het Koelhuis zou plaatsvinden toch? Was wel benieuwd naar de locatie. Klokgebouw is ook wel oké als ze de lichten mooi opbouwen.
Koelhuis gaat wss niet meer open.
 
  • Wow
Waarderingen: LM
verstandig dat ze het aflassen
 
  • Like
Waarderingen: LM
verstandig dat ze het aflassen
Ach beetje belachelijk allemaal. Uiteindelijk krijgt toch iedereen dat virus wel, is alleen afwachten wanneer. Dus gewoon alles lekker laten doorgaan. De meeste mensen merken vaak niet meer dan een verkoudheidje.
 
Ach beetje belachelijk allemaal. Uiteindelijk krijgt toch iedereen dat virus wel, is alleen afwachten wanneer. Dus gewoon alles lekker laten doorgaan. De meeste mensen merken vaak niet meer dan een verkoudheidje.
Daar zijn ze ook wel van bewust dat groot deel van de bevolking het krijgt, maar ze proberen te voorkomen dat iedereen in korte tijd het virus krijgt zodat het niet een te grote belasting wordt op ons zorgstelsel en economie. Snap de gedachtegang om het af te lasten, maar ik vind het persoonlijk ook overdreven gedoe :roflol:
 
Voor veel mensen is het wel heftiger dan een normale griep de IC ligt vol in italie en China met mensen die het zwaar hebbem. Niemand heeft immuniteit voor deze griep en is daarom extreem besmettelijk en legt de hele economie plat als iedereen het heeft.
 
Ach beetje belachelijk allemaal. Uiteindelijk krijgt toch iedereen dat virus wel, is alleen afwachten wanneer. Dus gewoon alles lekker laten doorgaan. De meeste mensen merken vaak niet meer dan een verkoudheidje.
Lol
 
Ik zit tegen die tijd in mijn prep voor de Hercules cup dus ik kan masters wel vergeten :(
 
Back
Naar boven