Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

De volksgezondheid en economie zijn wel iets belangrijker dan muzikale drugsbijeenkomsten. Wel jammer.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Ach beetje belachelijk allemaal. Uiteindelijk krijgt toch iedereen dat virus wel, is alleen afwachten wanneer

Hoor jij nu als leraar geen les te geven of ben jij "preventief " thuis ? :cool:
 
Nico moreno... zijn er niet veel hier die hem kennen in nl simpelweg een zieke dj man. Franse techno staat momenteel zeker aan mijn top. Katharsis schijnt ook ziek te zijn ff kieken daar in de zummer.

Set van Paula Temple @ Katharsis is ook wel een lekkere idd :thumbs:
 
Nico moreno ga ik volgende maand horen draaien, Nachtcollege Basis. Inderdaad nog niet zo bekend hiero. Paula Temple zou ik vrijdag naar gaan. Maar kreeg toch geen vrij van werk helaas.
 
M
Mensen zaterdag dagcollege in Eindhoven?
Rip
Screenshot_20200311-201725_Facebook.jpg
 
blastoise zag het net ja, erg vervelend. Mensen suggesties voor andere feestjes? (Aangezien pussylounge ook al afgelast is)
 
blastoise zag het net ja, erg vervelend. Mensen suggesties voor andere feestjes? (Aangezien pussylounge ook al afgelast is)
Zoals vermeld word. s een feestje van capaciteit boven de 1000 een no go althans in brabant. Weet niet hoe dit geld voor andere regio's maar die zullen vast volgen. Denk dat het dan een klein clubje word ofz.
 
Hardkoor linksvoor eerdaags MoH💀💀
 
Weet iemand waar je nog raketjes kan krijgen?
 
Back
Naar boven