Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Als Intents niet doorgaat, dan maar online een beetje genieten...

• Like
Waarderingen: LM
Ben ook aan het kijken, anders was ik nu weendend intents.

Al ben ik er met dit weer niet heel rauwig om.
Same, maar met Intents is het altijd goed weer. Doordat het festival er nu niet is hebben we ook slecht weer, anders scheen heel de dag het zonnetje :D

• Love
Waarderingen: Onit
Same, maar met Intents is het altijd goed weer. Doordat het festival er nu niet is hebben we ook slecht weer, anders scheen heel de dag het zonnetje :D

Dit is zeker waar. De afgelopen 3 jaar prima lopen verbranden op het festival terrein. De hele dag bij het tentje zitten in de schaduw en in de avond het terrein onveilig maken. Dat waren nog eens tijden. :p

Laatst bewerkt:
Zit is zeker waar. De afgelopen 3 jaar prima lopen verbranden op het festival terrein. De hele dag bij het tentje zitten in de schaduw en in de avond het terrein onveilig maken. Dat waren nog eens tijden. :p
Afgelopen jaar op de zaterdag pas rond een uur of 17/18:00 van de camping af gekomen door de hitte. De t*ring.

Afgelopen jaar op de zaterdag pas rond een uur of 17/18:00 van de camping af gekomen door de hitte. De t*ring.

Wanneer het weer mag moeten we eens meeten! Ondertussen zal ik dan bulken om enigszins imponerend over te komen. :eating:

Terug
Naar boven