Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

Afgelopen jaar op de zaterdag pas rond een uur of 17/18:00 van de camping af gekomen door de hitte. De tering.
Ik heb mij toen ook een partij verbrand. In die uptempo tent was het ook echt niet uit te houden en de drugs helpen ook niet echt met je lichaamstemperatuur, maar toch gewoon doen hè :o
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ik heb mij toen ook een partij verbrand. In die uptempo tent was het ook echt niet uit te houden en de drugs helpen ook niet echt met je lichaamstemperatuur, maar toch gewoon doen hè :o

Ah, was jij die jongen in de up-tempo tent...
 
Ik heb mij toen ook een partij verbrand. In die uptempo tent was het ook echt niet uit te houden en de drugs helpen ook niet echt met je lichaamstemperatuur, maar toch gewoon doen hè :o
Kan nie veel fout gaan toch ? Alleen mietjes gaan nok die nie weten wat ze doen.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Defqon vorig jaar zaterdag was me toch ook een pak te warm. Denk dat ik nog nooit zo weinig drugs heb gepakt overdag op defqon als toen die zaterdag.
's nachts en zondag wel dubbel en dik ingehaald
 
Gevoelige snaar geraakt?
Meer dat jij mensen die KO gaan verwijt niet te weten wat ze doen, terwijl jij degene bent die maar t meest wat aankloot op AAS gebied, dus ongetwijfeld ook op het gebied van drugs.

Voor de rest ben je ontzettend stoer. 🤥
 
DAT DENK IK WEL

Edit: dat weet ik wel ZEKER!
 
Master of hardkoor linksvoor september incominggg
 
  • Heart
Waarderingen: Onit
No way dat Masters gaat gebeuren met die capaciteit en indoor. Maar een thuishaven en co zie ik nog wel gebeuren.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Idd grote buitenfestivals en dergelijke kan miss nog wel. Alleen niet te handhaven als iedereen vaag is.

Binnen kan je vergeten.
 
wat gaat er gebeuren met festivals die in april al afgelast waren??
 
Maakt dat verschil met festivals die na april zijn afgelast? Snap je vraag niet echt.
Had eind augustus een festival dat in april af was gelast. Vraag me nu af of die nog doorgaat
 
Had eind augustus een festival dat in april af was gelast. Vraag me nu af of die nog doorgaat
Lijkt mij heel sterk. In de eerste plaats omdat 1,5m vooralsnog van toepassing is en in de tweede plaats qua organisatie waarbij vermoedelijk al veel zaken geannuleerd zijn.
 
Had eind augustus een festival dat in april af was gelast. Vraag me nu af of die nog doorgaat
nee denk het niet. Er moet opnieuw een vergunning worden aangevraagd bij de gemeente. Zo'n proces van onderzoek en toekenning duurt +- 6 weken.
Daarnaast is gisteren ook gezegd dat de festivals buiten enkel doorgang kunnen krijgen indien er zitplaatsen zijn en iedereen die kan reserveren.
 
Back
Naar boven