XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iemand enig idee welke uptempo/terror feestjes komende tijd wel doorgaan en je kaarten binnenkort voor kan kopen?
 
Iemand enig idee welke uptempo/terror feestjes komende tijd wel doorgaan en je kaarten binnenkort voor kan kopen?

Harmony over twee weken :eyebrow:. Voor Decibel zijn volgens mij nog een aantal dagtickets te halen, kan me verder niets bedenken.
 
Harmony over twee weken :eyebrow:. Voor Decibel zijn volgens mij nog een aantal dagtickets te halen, kan me verder niets bedenken.
Harmony of hardcore wilde ik sowieso al een keer heen gaan, dus perfect, ga ik dat ff in de gaten houden!
 
Harmony of hardcore wilde ik sowieso al een keer heen gaan, dus perfect, ga ik dat ff in de gaten houden!
Nouja, daar ben je helaas te laat voor :roflol: . Het festival zelf is op 3-4 juli en een paar dagen terug is de zondag ook uitverkocht... Misschien kan je nog iets scoren op Ticketswap ofzo.
 
Nouja, daar ben je helaas te laat voor :roflol: . Het festival zelf is op 3-4 juli en een paar dagen terug is de zondag ook uitverkocht... Misschien kan je nog iets scoren op Ticketswap ofzo.
Aaaah zo doende kut zooi 😂
Ik bedoelde meer welke festival ticket sales binnenkort live gaan, heb het laatste tijd niet bijgehouden
 
Ground zero, decibel en harmony I guess.
Harmony en decibel word denk ik nog wel lastig te krijgen. maar voor ground zero waren van de week nog wel tickets verkrijgbaar.
 
Zijn er ook mensen op dit forum die naar Paradigm gaan?
 
Iemand enig idee welke uptempo/terror feestjes komende tijd wel doorgaan en je kaarten binnenkort voor kan kopen?
Weet niet waar je vandaan komt maar binnenkort is er rawfare in Groningen ook een vet feest veel verschillende soorten hardstyle en hardcore.
 
Weet niet waar je vandaan komt maar binnenkort is er rawfare in Groningen ook een vet feest veel verschillende soorten hardstyle en hardcore.
Vind alles met raw & hardstyle verschrikkelijk :p
Hardcore/uptempo & terror only
 
Morgen wel ff proberen kaarten te scoren voor ploegendienst
Waar ik overigens vorige keer bijna was uitgezet omdat ik te lekker ging :roflol:
 
Back
Naar boven